Reisgenoot(e) gezocht..

Heyheyy…

Ik ben pas afgestudeerd, en wil vanaf februari/ maart (2007) een paar maandjes gaan reizen… om wat meer van de wereld te zien.
Omdat het me veel leuker/ gezelliger lijkt om samen met iemand reisplannen te maken (en rond te reizen), ben ik op zoek naar een leuk reisgenootje die volgend jaar ook een tijdje naar het buitenland wil…
Dus heb jij hetzelfde plan? mail me snel…

Grtjes

Hey Eva,

Heb je oproepje gelezen.
Ook ik ben op dit moment aan het afstuderen en wil graag daarna naar het buitenland voor een tijdje.
Wat zijn jouw plannen? Reizen? Vrijwilligers werk?

Lijkt me leuk om met je te mailen.

Groetjes,

Sanne

Hi Eva,

Heb je geen zin om naar Australie te komen eind januari. Ik woon en werk in Sydney (voor 9 maanden) en eind januari zit mijn werktijd erop en ben ik van plan hier 3 maanden te gaan reizen. Ik zoek nog iemand om het reizen samen mee te doen, want met iemand anders samen reizen is natuurlijk veel gezelliger!
Als je interesse hebt, mail me dan : [EMAIL=“nienke-s@hotmail.com”]nienke-s@hotmail.com.
Ik ben erg benieuwd of het je wat lijkt.

Groetjes Nienke

Hoi Eva,

Ik ben een meid van 27 jaar wil van 17 maart tot en met 27 april 2007 in australië vrijwilligerswerk doen en wat rondtrekken. Ik begin in de buurt van melbourne, waar ik twee weken wil werken en reis dan door naar brisbane, waar ik een week wil gaan werken.
Misschien is het gezellig om (een deel van) de tijd samen door te brengen?

Ik hoor het wel van je.

Groeten,

hira M.