Reisgenoot Australië gezocht voor feb.

Hallo allemaal,

Ik, een meid van 23 jaar, woon en werk momenteel in Sydney en ben van plan om te gaan reizen in dit mooie land. Ik ben hier al een tijdje en eind januari loopt mijn werktijd hier af. Ik ben dan van plan om 3 maanden te gaan reizen om zoveel mogelijk mooie dingen te zien en vooral te genieten!!! Ik zoek iemand die het leuk lijkt om samen (of gedeeltelijk samen) te reizen. Want samen is toch altijd veel leuker en gezelliger dan alleen!
Laat wat van je horen als je interesse hebt.

Groetjes Nienke

Hallo Nienke,

Ik ben een jongen, 18 jaar en ben van plan binnen nu en een jaar richting australie te vertekken.
Ik wil graag weten hoe jou voorbereidingen zijn geweest.
Wat er allemaal geregeld moet worden en wat verstandig is om te doen om in een vreemd land als Australie jezelf kan redden zeg maar.

Ik hoop dat je me wil helpen door informatie te geven.

Groetjes René

Hoi Nienke,

ik ben een meid van 27 jaar en ik wil in brisbane en in de buurt van victoria wat vrijwilligerswerk doen. Ik wil van 17 maart tot en met 27 april 2007 in australië vrijwilligerswerk doen en wat rondtrekken. Ik heb wat projecten opgezocht en heb interesse in twee projecten: één ten westen van victoria (260 km van melbourne) waar ik twee weken wil gaan werken en één een flink stuk van brisbane (mountain lodge) waar ik één week wil gaan werken. De overige tijd wil ik het land gaan bekijken en genieten van de natuur & alles wat australië te bieden heeft.

Na het werk in de eerste Lodge ga ik naar sydney en vandaar naar brisbane. Als onze reisschema´s elkaar raken is het misschien gezellig om (een deel van) de tijd samen te reizen?

Ik hoor het wel van je.

Groeten,

hira M.