Check de links maar eens, die prijzen zijn voor veel meer data te krijgen.
En dan nog, ook bij het iets duurdere tarief ben je nog goedkoper uit. Ik ben alleen benieuwd naar reacties van mensen die dit al eens eerder gedaan hebben. Iemand?
air asia vliegt pas sinds deze zomer naar Europa, er zullen dus nog niet veel mensen zijn die ervaring hebben.
houd er wel rekening mee dat je wanneer je met verschillende maatschappijen vliegt, je extra lange overstaptijden in acht moet nemen. je bagage wordt niet door gelabeld, en dus moet je elke keer je tas oppikken en door de douane om opnieuw in te checken, en dit dan minimaal een uur voor de volgende vlucht vertrekt. bovendien loop je in Londen het risico dat je zelfs naar een ander vliegveld moet, wat uiteraard nog meer extra tijd (en kosten) met zich mee brengt.
ook moet je er rekening mee houden dat je bij goedkope maatschappijen vaak extra voor je bagage moet betalen, dit kost alles bij elkaar ook al snel een paar 10tjes. plus de kosten die je kwijt bent voor eten en drinken aan boord: je mag immers nog altijd geen vloeistoffen mee aan boord nemen!
op zich heb ik overigens goede ervaringen met Air Asia binnen Azie, al mag de beenruimte soms iets meer zijn. maar meestal los ik dit op (dit is sinds enige tijd mogelijk) door voor een paar cent extra ruimte bij te boeken.
Ik ben onverwacht eerder uit Zuid-Oost-Azië terug naar Nederland gekomen.
Ik heb nu nog 4 ongebruikte tickets, waar ik helaas zelf geen gebruik meer van kan maken.
Bangkok - Bali
op 21 december 2009
vliegtijden: 06.15- 11.25 (200 euro)
Bali - Kuala Lumpur
op 17 januari 2010
vliegtijden: 06.05 - 09.05. (50 euro)
bagage 20 kg.
Kuala Lumpur - Londen
op 19 januari 2010
vliegtijden: 15.50 - 21.50 (300 euro)
bagage 20 kg.
Londen - Weeze
op 20 januari 2010
vliegtijden: 07.30 - 09.30 (30 euro)
1x ruimbagage
Heb je interesse, in alle of 1 van de tickets, laat het me weten, dan kunnen we het een en ander regelen m.b.t. de prijs en de omboekingskosten. [EMAIL=“annickoverkamp@gmail.com”]annickoverkamp@gmail.com
niet de route naar Bali-maar wel als iemand die geregeld hier in BKK woont doorheen Azie per airasia.,com gevlogen en ook 1x met AA XL VAN KUL naar LSN-net in de 1e week dat die flight opstartte, maart 09.
opm. dat je in LON vliegveld moet wisselen is onzin-EZ vliegt direkt AMS-LSN. Helaas zijn de aansluitingen erg slecht.
Die 157US$ is ZONDER de taks. Ik meen zelf toen totaal net 150 EUR (via VISA) betaald te hebben voor single, incl. 15 kg bagage en eten.
In het LOW season is een combo vanaf Duitsld-naar BKK (retour voor 499 of 450 makkelijk te krijgen dan-en met een goede airline met service) en dan AirAsia-mits slim geboekt voor net 500/550 goed haalbaar.
Maar MAS had toch pas nog een promo voor 555 all-in retour? dan heb je nog goede servcie ook en maar 1 overstap.
herhaal; alles ALLEEN voor low season=meest april+mei en sept.
en annick-check eerst eens HEEL goed of die tickets wel overdraagbaar zijn-vliegtickets staan allemaal op naam en dat kan je bij cheap tickets meest niet meer wijzigen. Porbeer zelf maar de schade te drukken door de niet gebruikte tax terug te claimen.