Vliegtickets!

Hallo allemaal,

Rond maart wil ik voor ongeveer 2 en een halve maand naar Thailand, stukje maleisië en Bali. Ik heb al vrij goedkope retour tickets gevonden naar bangkok in maart via emirates maar het enige probleem is dat mijn reis eindigt in Bali en dan moet ik weer helemaal terug naar Bangkok??? Ik vroeg me dus af hoe ik dit het goedkoopste kan doen? Terugvliegen via een voordelig vliegveld in de buurt van Bali of terug naar Bangkok?

Alvast bedankt!!

Terug van Bali naar Bangkok hoeft niet duur te zijn als je een enkeltje boekt bij Air Asia > nu volop promo tarieven beschikbaar<
Vertrek Bali 12.00 uur …aankomst BKK 16.20 uur.

Terug van Bali naar Bangkok hoeft niet duur te zijn als je een enkeltje boekt bij Air Asia > nu volop promo tarieven beschikbaar<
Vertrek Bali 12.00 uur …aankomst BKK 16.20 uur.

Bedankt voor de snelle reactie :slight_smile:

Is dat het verstandigste om nu al te doen? Of kan ik het nog het beste daar kopen?

houd de aanbiedingen in de gaten, en dan meteen kopen.

houd de aanbiedingen in de gaten, en dan meteen kopen.

Bedankt!! :smiley:

Als je een credit card hebt kun je nu rustig een datum op de site van Air Asia zoeken en boeken , gaat simpel en snel. Denk er wel om dat er wel verschillende kleine bedragen bij de vliegprijs komen voor eten,drinken, stoelreservering en bagage, maar het blijft een stuk goedkoper dan andere maatschappijen.

Vertrekbelasting vanuit Bali is Rp 150.000

Als je een credit card hebt kun je nu rustig een datum op de site van Air Asia zoeken en boeken , gaat simpel en snel. Denk er wel om dat er wel verschillende kleine bedragen bij de vliegprijs komen voor eten,drinken, stoelreservering en bagage, maar het blijft een stuk goedkoper dan andere maatschappijen.

Vertrekbelasting vanuit Bali is Rp 150.000

Oke super! ik hou de aanbiedingen in de gaten!

Hartstikke bedankt voor de snelle reacties :chin:

Hoi Daan,

Emirates vliegt ook op Jakarta, ik zou het als volgt boeken :

Amsterdam > Bangkok en terug Jakarta > Amsterdam.

Dan hoef je alleen maar een goedkope enkeltje te boeken van denpassar naar Jakarta, met een beetje mazzel vlieg je daar heen voor 22 euro, check air asia, Jetstar, quantas, lion air, merpati, garuda.
Op de vakantiebeurs Utrecht, hebben de meeste vliegtuigmaatschappijen ook een stand, en komen zij ook met speciale vakantiebeurs aanbiedingen. De beurs is van 10 t/m 15 januari.W ij staan ook op de vakantiebeurs op de Indonesie-paviljoen, op uitnodiging van de Indonesische ministerie van Toerisme. Dus als je ons face 2 face wilt ontmoeten ben je bij deze uitgenodigt.

standnummer is Hal 1, C132

Sowieso een fijne vakantie gewenst in Azie!

Groet,

Marcello Supusepa
http://www.homebalihome.com

Steeds hetzelfde te lezen word op den duur vervelend.Komt me voor dat je moeite hebt om je toko te vullen

1 like

Goedemorgen Senior,

Dit wordt onze tweede jaar operationeel, dus we zijn volledig in de opbouwfase. Dit doet we met veel enthousiasme!

Wereldwijzer is voor ons een perfect medium om onze kennis te delen en tegelijkertijd ons nieuw project te promoten, als er dus een nieuw bericht komt en het is toepasselijk dan plaats ik de volledige informatie, eenmalig.

Maar als het goed is heb je een scrollknop op je muis zitten en kan je snel doorscrollen als je dit weer tegen komt, :tssk:
Groet,

Marcello

P.S.
Middels dit soort media, zie ik via Google analises veel bezoekers o.a. via wereldwijzer even een kijkje nemen op onze website. Dit motiveert!

Je kan natuurlijk ook 10 of 15 duizend euro investeren in reclame op diverse Indonesie sites . Levert waarschijnlijk meer op dan op een beperkt medium als dit reisforum…

1 like

Sorry, wat een onzin! Natuurijk kan ik scrollen, maar ik zit niet te wachten op een lap tekst met info over de vakantiebeurs. Opbouwend bedrijf of niet. Zet een handtekening van een paar regels onder je post en laat het daarbij. Commerciele activiteiten zijn namelijk in strijd met de forumregels.

@ Senior: adverteren op sites met reisverhalen is stukken goedkoper dan dat. En beter voor je google-ranking dan een forum.