Kan iemand my vertellen wat een vlucht ongeveer kost vanuit Hongkong naar Bali (retourtje)!? Heb een zeer goedkoop tarief voor Hongkong gevonden alhoewel ik wil doorreizen naar ons geliefde Bali! Graag zo snel mogelyk antwoord! Groetjes aan alle Bali-lovers,:dag:
Wanneer ben je van plan te gaan; Mischien is over Bangkok wel goedkoper - voor een retourtje AMS-BKK-AMS ben ik (in mei/juni) eur 700 - een retourtje Bali kost ongeveer eur 60 met airasia (is wel een promotieticket) ik ben dus in totaal eur 760 kwijt.
groet,
Joe
Hoi Joe! Bedankt voor je snelle reactie…! Vandaag was ik op www.connections.com er ook achter gekomen dat ik best via Bangkok kon vliegen(ticket van 480 euro, sorry) vanuit Brussel naar Bangkok retourtje) van 29mei09 tot23juni09! Ook hadden ze me verteld over Airasia! Vind jou tarief daar jammer genoeg niet op terug! By my komt het op angeveer 110 euro retour! Heb je al definitief geboekt??? Groeten terug, Karel.
Ik vlieg van Amsterdam (en ja dan betaal je wat meer aan belastingen), maar ik ben liever lui dan moe en bespaar me liever de omwegen. De echte promotickets werden voor 21 december (2008) uitgegeven en heb net gezien dat ze inderdaad rond de eur 110 kosten (Is nog geen geld, want je gaat in het hoogseizoen (begint in Bali in juni). In elk geval is eur 590 nog altijd goedkoper dan 760.
Laatste tip: let er wel op dat airasia rond 06.00 uur vertrekt vanuit Bangkok, je bent dus verplicht een dagje in BKK te verblijven; misschien is dit een adres in bangkok wat voor je: http://www.theatlantahotelbangkok.com/
groet,
Joe
Tickets Bangkok-Denpasar met AirAsia zijn volgens mij nu alleen nog maar te boeken tegen de normale tarieven…kon paar dagen terug de lage promotietarieven ook niet meer vinden…maar ach, een retourtje BKK-DPS voor 110 euro is nog steeds een koopje natuurlijk…
Karel, “meet Dave”… mijn stadsgenoot en Thailand Team Medewerker. Ons lot is ook Bali en we gaan daar zeker een biertje happen - wil je meer info kijk dan ook eens in de Thailand sectie.
groet,
Joe
Zeer goed idee dat biertje…