Hoi allemaal,
Ik zou graag advies willen over het boeken van een enkeletje ‘binnenlandse’ vlucht van bangkok naar bali denpasar in november dit jaar.
Moet ik deze hier in nederland al boeken of is t beter om dat ter plekken in bangkok te doen?
grtz hilbert
Hi Hilbert,
via AirAsia kan vanaf Bangkok volgens mij alleen maar naar Jakarta vliegen en daarna door naar Bali. Dezelfde maatschappij heeft wel een directe vlucht vanaf Kuala Lumpur… en boeken doe je gewoon over het internet (hoe vroeger, hoe goedkoper); surf naar : http://www.airasia.com/site/th/en/home.jsp
groet,
Joe
dankje joe. via kuala lumpur is idd beter en airasia is erg goedkoop. thanks voor de tip. Ben nu van plan via kuala lumpur te vliegen vanuit amsterdam. hiervoor nog tips waar ik moet zijn voor goedkoopste ticket?
thanks in advance,
grtz hilbert
Ik weet eigenlijk niet wat je van plan bent, want de som van losse vluchten zal, volgens mij, duurder zijn als je en Kuala Lumpur en Bangkok en Bali wil bezoeken. Mischien moet je een roundtrip-ticket aanschaffen, even checken met meerdere shops - WTC/BMR/Vliegwinkel voor de beste prijs.
groet,
Joe
Uiteraard Vliegtarieven niet vergeten ! Zie www.vliegtarieven.nl !!
Wellicht ticket boeken met Thai Airways met eindbestemming Denpasar waarbij het is toegestaan om een stopover te maken in Bangkok…
Sorry Dave,
Ik had altijd gedacht dat Montys/Vliegtarieven.nl en de Vliegwinkel.nl bij elkaar hoorden.
Groet,
Joe
Haha, geen probleem hoor ! Vliegwinkel is de grote concurrent…maar op een neutraal forum zoals dit mag de concurrent natuurlijk ook altijd genoemd worden !
Beste Hilberdt,
Mijn man en ik vliegen met Singapore Airlines heen AMS-SIN terug BKK-AMS.
Heb tickets met Air-Asia voor Sin-Kul en Kul- Bali en KUL- BKK.
Totaal voor 2 pers. 2000 euro. ( voor juli/aug. '08)
Wel vorig jaar okt. al geboekt, hoe eerder, hoe goedkoper!
Succes!