Van Zuid-Thailand naar Bali

IK kan via AirAsia geen vetrekpunt vinden naar Bali. Dus misschien moet het via Kuala Lumpur, maar heeft iemand van jullie een idee of dit misschien wel mogelijk is.

Alvast bedankt!

Denk dat het idd het makkelijkst is om eerst naar Kuala Lumpur of Bangkok te reizen en vanaf daar verder met Air Asia naar Denpasar.
AirAsia is de laatste tijd wel aardig aan het uitbreiden wat vluchten vanaf Phuket betreft, maar op dit moment hebben ze helaas nog geen Phuket-Denpasar vlucht…

Je kan met Air Asia eerst naar Bangkok vliegen en van daar een vlucht naar Bali nemen.

Of van Phuket naar Djakarta en dan een vervolgvlucht Bali.

Ook mogelijk van Phuket of Krabi naar Kuala Lumpur en van daar naar Bali

Theo

Hallo,

Je zou ook van Phuket naar Jakarta kunnen vliegen. Dat is wel mogelijk dan zou je met airasia daarna weer door kunnen vliegen naar Bali. Dan ben je in ieder geval meer in de richting van Indonesie.

check fireflyz.com maar ff…
ik ben voor 20 euro van Koh Samui naar Kuala Lumpur gevlogen en vanaf KL heb je allerlei mogelijkheden met AirAsia

Hallo,

Vergeet je alleen wel 1 ding te vermelden dat je met firefly op het oude vliegveld van KL land en dat je dan nog moet doorreizen van dat vliegveld naar LCCT.
Soms heb je de mogelijkheid als je met Airasia alles vliegt dat je na een paar uur wachten gelijk door kan vliegen. Je bent dan al op het goeie vliegveld is denk ik alleen maar makkelijk.

Precies wat Theo al zei dus… :slight_smile: