Hallo,
8 januari vertrek ik naar Bangkok. Na het rondje Thailand - Laos- Cambodja, wil ik graag naar Indonesie.
Omdat ik low-budget reis, wil ik graag weten wat de beste manier is om van Thailand naar Indonesie te reizen.
Groetjes,
Ilona
Hallo,
8 januari vertrek ik naar Bangkok. Na het rondje Thailand - Laos- Cambodja, wil ik graag naar Indonesie.
Omdat ik low-budget reis, wil ik graag weten wat de beste manier is om van Thailand naar Indonesie te reizen.
Groetjes,
Ilona
Hoe lang wil je er over doen?
En naar welk deel van Indonesie wil je?
Als je naar Sumatra wilt, kun je in Thailand de grens oversteken met Maleisie en dan vanuit Penang de boor nemen.
Je kan ook vanuit verschillende plaatsen in Thailand goedkoop naar KL vliegen, de thuishaven van Air Asia. Deze budgetmaatschappij vliegt o.a. op Bali en Java.
Groet,
Jenny
Het maakt niet zo heel veel uit hoe lang ik er over doe. Ik heb tenslotte de tijd. Alleen moet het wel zo goedkoop mogelijk. Ik wil graag naar Bali, Lombok en Java.
Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Ilona
AirAsia heeft sinds deze maand een nieuwe route: Bangkok-Jakarta. Misschien wel een handige optie voor jou. En dan over Java via Bali naar Lombok.
is wel erg omslachtig…:retard:
en niet veel goedkoper dan van amsterdam naar singapore en dan door naar bali of nog een betere verbinding naar mataram op lombok
dan heb je heen en terug bijna geen wachttijden:wacko: en kun je tot op de laatste dag lekker genieten :zon02:
Ehhhhh, ze wilt eerst een rondje Thailand-Laos-Cambodja maken
Is het eigenlijk mogelijk om vanuit het zuiden van de eilandjes in Thailand naar Bali te vliegen? Hoeveel kost dit? =)
Omdat je van thailand naar Indonesie vliegt moet je via een internationale vluchthaven…Ik heb er nog niet van gehoord dat het kan. Mogelijk wel als je multimilionair bent…
Maar via land gaat goed hoor, de bussen in Maleisie zijn prima!