Air Asia start met ingang van 21 januari de vluchten naar Bali.
Prijzen v.a. 999 Bath
theo
Air Asia start met ingang van 21 januari de vluchten naar Bali.
Prijzen v.a. 999 Bath
theo
Inc. parachute ?
Neen, de vanaf prijs is incl zwemvest maar niet te boeken.
Maar de gemiddelde ticketprijs komt op zo,n 5000 Bath retour wat niet duur is als je vanuit Thailand naar Bali wilt vliegen.
Theo
Klopt idd, zijn nu goedkope vluchten te krijgen van BKK naar Denpasar. Zat voor mezelf ook te kijken in mei en kwam voor 2 personen op totaal zo’n 6400 Baht voor een retourticket. Zeker niet duur, dus i.p.v. de reis afsluiten aan een Thais strand, wordt het misschien wel een keer Bali volgend jaar…
De vanaf prijs is bijvoorbeeld nog te boeken voor 24 mei Bangkok-Denpasar en 1 juni Denpasar-Bangkok…
Ook heeft AirAsia een nieuwe verbinding geopend tussen Bangkok en Guangzhou, vanaf 699 Baht excl luchthavenbelastingen…
En staat deze Airline ook goed aangeschreven( geen zwarte lijst), waar ik mee wil bedoelen onderhoud aan hun vliegtuigen en ook de rust uren ten aanzien v/h personeel denkend aan de piloten, vloog zelf meestal naar Samui met Bangkok airways terwijl iemand die ik goed ken een keer met Nok air vloog en die heeft dat allerminst prettig ervaren was wel goedkoper maar stond doodsangsten uit(ben er zelf niet bij geweest) maar 1 2 go ging ook niet zo best op Phuket niet te vergeten, heb zelf ook altijd intresse in leuke prijzen maar niet ten koste van…dus is daar wat over bekend.
Niet te vergelijken met Nok-Air of 1To Go.
Zij hebben momenteel een vloot van 75 zeer jonge vliegtuigen die behalve in Zuid Oost Azie ook op Australie,China ,India en binnenkort op Londen gaan vliegen.
Voorts loopt er nog een order Van 125 Airbussen voor de komende jaren
Zij voldoen aan alle internationale veiligheidseisen ook van de EU in tegenstelling tot de Indonesische maatschappijen die allen wel op een zwarte lijst van de EU staan.
Theo
ja jan ben het met je eens .
je krijgt waar je voor betaald.
en dat is zo met alles in het leven.
ik betaal ook liever iets meer .
Indonesia AirAsia staat wel op de zwarte lijst (zoals elke Indonesische airline), maar vluchten tussen Bangkok en Denpasar v.v. worden uitgevoerd door Thai AirAsia en die staan niet op de zwarte lijst.
Ik heb overigens ook regelmatig met NokAir gevlogen en nooit problemen ondervonden. Ook zij hebben nieuwe 737-800’s in de vloot…
Yep,
kan ik beamen; heb al eerder met AirAsia gevlogen en is goed bevallen en niet blacklisted - ik vlieg in mei ook naar Bali voor € 66pp (enkele reis). Het enige nadeel is de 15kg allowance voor je bagage - aan de andere kant het overgewicht is nog wel op te hoesten; ik meende iets te lezen van €1 of €2/kg.
groet,
Joe
Bedankt allen voor jullie toelichtingen, en weet men meer dan verneem ik dat altijd graag.
En voor iedereen fijne feestdagen en een voorspoedig 2009 toegewenst.
Ik heb in Azie al zo’n 15 vluchten gemaakt afgelopen jaar en dat is goed bevallen. Hun vliegtuigen zijn heel nieuw en ze zijn erg netjes met alle regels. Indonesie heb ik ook gevlogen met verschillende maatschapijen en dat is prima verlopen.
gr van Moira