Van Bangkok naar Bali...

Wie heeft er ervaring met 'n trip vanaf Bangkok naar Den Pasar, Bali? Welke vliegmaatschappij is hiervoor het goedkoopst, Air Asia soms? En het belangrijkste, heb ik hiervoor ook 'n visum nodig al zou het maar voor 1 week gaan? Groetjes, latomba :dag:

Volgens mij is AirAsia de enige budgetmaatschappij die rechtstreeks BKK-DPS vliegt. Dus grote kans dat dat de goedkoopste optie is. En ja, je hebt een visum nodig. Deze koop je bij aankomst op het vliegveld van Denpasar. 10 Dollar voor een 7 dagen visum, 25 voor 30 dagen (de dag van aankomst ook meetellen).

Ketut, thanx voor het reageren op m’n oproepje, heb ik wat aan!

Hoi,
Wij vliegen via Amsterdam naar Bangkok en dan naar Denpasar, het laatste traject met Thai Air.
Wellicht niet de goedkoopste, maar op deze manier kregen wij het op 1 ticket met het traject AMS-BKK (Eva Air).

Veel succes,
Groetjes, Sylvia

Ik vlieg de 15e de andere kant op, all-in met seat sellect, 25kg baggage en maaltijd voor 1.345.200 IRP (ongeveer 95,00 euro).
[FONT=Verdana][SIZE=2]Boeken en betalen via de website van Airasia is overzichtelijk en gemakkelijk.

[/SIZE][/FONT]

Wij hebben ook daar redelijk wat vluchten met Air Asia gedaan. Positieve ervaringen mee.
Goede vluchtmaatschappij en de prijs is ook goed.

Veel plezier.

Robbie