goedkope ticket naar Bali

Wie weet waar of via welke vliegmaatschappij ik 'n goedkope vliegticket kan boeken naar Bali, ik heb plannen om eind november te gaan… De meeste prijzen liggen tussen de 600 - 900 euro. Ik wil er het liefst rond de 500 euro (of nog minder) voor betalen. Of is dit wishful thinking??? Zit te denken om naar Bali of Bangkok te gaan. Dus wanneer jullie toevallig tips voor Bangkok hebben hoor ik dit natuurlijk ook graag :chin:

Beste Raf1978, de prijzen die je noemt zijn standaard en je komt niet veel lager uit dan € 730.00 zoals ik net las op de site van TRIPADVISOR.com. Je kunt geluk hebben wanneer je regelmatig surft op het internet. De prijzen variëren dan ook zelfs per uur. Kijk ook eens bij Singapore Airlines en kijk dan voor een combinatie van jouw wens Bangkok en Bali/Denpasar. Ik wens je veel succes, want ik ben ook van plan om die reis te maken. AMS-BKK (Bangkok) = € 577,00 in nov. en AMS-DPS (Den Pasar) = € 730,00 in nov.

Emirates heeft nu tickets voor €601 naar Bangkok en €619 naar Jakarta. Vanuit Jakarta zou je vervolgens naar Bali kunnen reizen. Goedkopere tickets zul je waarschijnlijk niet vinden.