Iemand nog tips voor vliegtickets deze zomer (juli) naar Bali?
Die goedkope tickets zijn altijd erg leuk, maar ook ik zit gebonden aan zomervakanties. Dan betaal je altijd de hoofdprijs. Zou leuk zijn als ze ook in de zomer een keer acties hebben.
kijk even op tix.nl voor tickets… rechtstreekse vluchten zijn vaak duurder (naar Denpasar)
goedkoopste optie is regelmatig om eerst naar Jakarta te vliegen en vanuit Jakarta door te vliegen naar Bali, Denpasar.
genoeg aanbiedingen daar (bijvoorbeeld Augustus retour ticket via Emigrates voor 595 pp )
komen er nog wel aanbiedingen voor Kuala Lumpur? Want ik vind daar nu dus ook geen goedkope tickets.
Ik ben al de hele tijd aan het zoeken, maar je moet er wat voor over hebben he?
Zoeken naar promo tickets (van welke maatschappij dan ook) van Amsterdam naar hetzij Jakarta, Kuala Lumpur, Singapore of Bangkok en vanaf daar door met AirAsia met een (mits lang vantevoren geboekt) goedkope ticket. Let wel op je bagagegewicht, is bij AirAsia minder en moet vooraf betaald worden.
Air Asia heeft een optie voor 15 kg bagage, voor 20 kg bagage, en volgens mij zelfs voor grotere hoeveelheden. De prijzen variëren van traject tot traject. Ik ga zelf altijd voor de 20 kg optie, en heb nog nooit bij hoeven te betalen op het vliegveld. (Bagagelimiet bij boeking selecteren, als je het op het vliegveld pas regelt wordt het HEEL duur!)
Ik heb een vliegticket gekocht gekocht voor 619 euro. ik vlieg met lufthansa van amsterdam naar singapore. vanaf singapore kost et nog ongeveer 100 euro. dus ben719 euro kwijt voor retour vliegticket hartje zomer:-D ik verblijf er van 23 juli tot 23 augustus