vliegticket aanbieding momenteel 695 euro

op de website:

http://bmair.nl/Vliegtickets/Azie/Vliegtickets-Indonesie-Denpasar.htm

staat een aanbieding voor het volgende:

met Garuda Indonesia naar Bali in de Economy Klasse nu va € 685,- (binnen 1 maand terug)

• gratis hotelovernachting op Bali + ontbijt + transfer !

Ik ga liever met KLM maar voor de liefhebbers onder ons wilde ik dit graag even delen. >>>

kijk uit met BMair. veel van de prijzen zijn lokkertjes, en op het moment dat je daardwerkelijk wilt bestellen zijn er geen goedkope tickets meer.

helaas ben ik gebonden aan schoolvakanties, dus ik betaal altijd de hoofdprijs.

Bij Emirates momenteel zelfs 549,-

zo dat is helemaal goedkoop, waar zie je die ?

Foutje… Het was in mei naar Jakarta.

hahah ook leuk toch :smiley:

“Wij” kunnen hiervandaan (Bali) boeken bij de KLM:

Nu boeken en vliegen tussen 1 Maart en 30 Juni DPS - AMS met KLM voor US$ 905,- / Euro 695,-.

Misschien is er momenteel ook een dergelijke promo vanaf “de andere kant” ???

Ja, tot 15 juni maar niet verder dan Jakarta voor €699, boeken voor eind januari…

Iemand nog tips voor vliegtickets deze zomer (juli) naar Bali?

Die goedkope tickets zijn altijd erg leuk, maar ook ik zit gebonden aan zomervakanties. Dan betaal je altijd de hoofdprijs. Zou leuk zijn als ze ook in de zomer een keer acties hebben.

Maar goed misschien iemand ideeen??

kijk even op tix.nl voor tickets… rechtstreekse vluchten zijn vaak duurder (naar Denpasar)
goedkoopste optie is regelmatig om eerst naar Jakarta te vliegen en vanuit Jakarta door te vliegen naar Bali, Denpasar.

genoeg aanbiedingen daar (bijvoorbeeld Augustus retour ticket via Emigrates voor 595 pp )

Voor juli ben je meestal 850 euro of meer kwijt. Dan zijn de schoolvakanties en de bouwvak.

Hoi Jenny,

850 euro vind ik wel mee vallen, maar waar kan ik dat dan vinden? Ik kom elke keer rond de 1000 euro uit…

Gr Anika

Ticket in de aanbieding boeken naar Kuala Lumpur voor ongeveer 700 euro, en dan verder met Air Asia. Omslachtig, maar wel het goedkoopst.

Ja daar had ik idd ook al aangedacht.

komen er nog wel aanbiedingen voor Kuala Lumpur? Want ik vind daar nu dus ook geen goedkope tickets.
Ik ben al de hele tijd aan het zoeken, maar je moet er wat voor over hebben he?

Geen idee of er nog aanbiedingen komen. Ik heb mijn tickets al in oktober geboek.

Heen op 30 juli en terug op 27 augustus A’dam-KL voor 686 euro met Egyptair bij ebookers…

Zoeken naar promo tickets (van welke maatschappij dan ook) van Amsterdam naar hetzij Jakarta, Kuala Lumpur, Singapore of Bangkok en vanaf daar door met AirAsia met een (mits lang vantevoren geboekt) goedkope ticket. Let wel op je bagagegewicht, is bij AirAsia minder en moet vooraf betaald worden.

Air Asia heeft een optie voor 15 kg bagage, voor 20 kg bagage, en volgens mij zelfs voor grotere hoeveelheden. De prijzen variëren van traject tot traject. Ik ga zelf altijd voor de 20 kg optie, en heb nog nooit bij hoeven te betalen op het vliegveld. (Bagagelimiet bij boeking selecteren, als je het op het vliegveld pas regelt wordt het HEEL duur!)

Bedankt voor de tips… Meestal boeken we ook eerder, maar deze keer dus niet… :s

Ik heb een vliegticket gekocht gekocht voor 619 euro. ik vlieg met lufthansa van amsterdam naar singapore. vanaf singapore kost et nog ongeveer 100 euro. dus ben719 euro kwijt voor retour vliegticket hartje zomer:-D ik verblijf er van 23 juli tot 23 augustus