Jeetje mooie deal. Als ik nu bij Lufthansa kijk, ben ik al weer 900 euro kwijt
Ja echt mazzel. was tijdens de actie weken! Ik wou eerst nog wachten maar ben toch blij fat ik het gedaan heb
Ja snap ik, ik kwam nu een ticket tegen naar Jakarta voor 860 euro…
goedkope tickets zijn leuk…maar met hoeveel (soms heel lange) tussenstops?
>>>
Ik vlieg van Amsterdam naar Frankfurt. Ik wacht hier 1,5 uur om vervolgens naar Singapore te vliegen, hier nog weer een uurtje wachten en dan richting Denpasser. Het is natuurlijk even wachten, maar voor die besparing van 3 a 400 euro vindt ik dat geen probleem. Ik ben ook student dus mijn budget is beperkt;)
Een andere goedkopere mogelijkheid KAN zijn via Bangkok, vaak zijn er goedkope retourvluchten naar Bangkok bij diverse maatschappijen en van daaruit heeft Air Asia soms bespottelijk lage promo prijzen naar Indonesie. Zelf had ik vorige zomer een promo retour Bangkok - Denpasar voor 36 euro!
Komende zomer ga ik ook weer via Bangkok, om diverse redenen, en heb ik wederom een retourvlucht voor een lage prijs ( 490 euro), reeds in september geboekt, dat weer wel…
Let op> ik schrijf KAN , je dient hiervoor wel heel vaak de diverse sites af te schuimen en bij het tegen komen van dit soort aanbiedingen direct te reageren…
Wij gaan boeken bij 333travel voor vlucht via Kuala Lumpur voor 860 p.p. inclusief transfer en hotel voor de eerste twee nachten. Aug/sept :vak02:
Als je nog niet geboekt hebt denk, dan aan de Ramadan in augustus.
Alles is overvol in het zuiden van Bali en de andere eilanden.Mensen ontvluchten hun eiland gaan naar Bali en daardoor wordt alles veel duurder als normaal.
Veel restaurants zijn gesloten (niet op Bali) Je moet tijdens Ramadan niet in Indonesie willen zijn.
Kan je in september doe dat dan is alles wel zo,n beetje weer normaal.
Het reisbureau moet jou daarop opmerkzaam maken.
Groet en fijne vakantie die prijs is hartstikke goed met transfer en 2 overnachtingen!!
Paulana
de zomermaanden zijn altijd drukker en duurder, Ramadan of niet.
Ja dat merk ik ook inderdaad. Maakt ook eigenlijk niet uit waar je naar toe gaat. Zomermaanden is gewoon kassa. (alleen niet voor ons haha)
Dankje Paulana, we vliegen op 30 augustus en op 18 september weer terug. Tot wanneer is de Ramadan? Vliegen met Garuda Indonesia met een tankstop in Dubai naar Jakarta waar we overstappen op een binnenlandse vlucht naar Denpasar!
Heb 't al gevonden eindigt waarschijnlijk rond 19 augustus, dan zijn we er gelukkig nog niet !