Vliegtickets Bali

Balinezen,

Is het slim om nu al een ticket voor Bali te boeken (oktober) a 796 euro? Dit is voor 16 dagen. Is dit duur? Kan ik beter wachten tot bijvoorbeeld augustus met boeken, is het dan goedkoper? De vlucht van 796 is met KLM bij Tix vanaf AMS. Heeft iemand andere tips / suggesties m.b.t. het boeken van vliegtickets naar Bali? Of raad iemand een andere luchthaven aan omdat dit veel goedkoper is?

Ik hoor het graag!

MVG Maurits>>>

Ik heb de recente vliegprijzen niet in de gaten gehouden, maar over het algemeen is het zo dat hoe vroeger je boekt hoe goedkoper. En ik denk dat zo rond de 900 tot 1000 euro een normale prijs is naar Bali. Ik denk dat je een goede deal hebt, maar ik weet niet of er nog andere aanbiedingen zijn.

Dit is goedkoop… Mijn ervaring: hoe vroeger hoe goedkoper. >>>

De tickets van 796 zijn er niet meer :frowning: Heeft iemand nog tips voor goedkope vliegtickets eind oktober naar bali? Weet iemand misschien of KLM / Garuda jaarlijks rond augustus / september nog met een actie komt? Niet dat ik volgende week tickets boek en dan het beter later had kunnen doen…

Ik hoor het graag.

Mvg Maurits

Wat jammer dat die tickets al weg zijn…! Heb je ook gekeken om vanaf bijvoorbeeld Dusseldorf te vliegen?

Ik zou nog even wachten met boeken. Vaak heeft Garuda ook nog goede aanbiedingen tussendoor voor rond 800 euro. Met Garuda ben je ook zo in Indonesie.

Groetjes,

Sanya
www.adailstay.com
info@adailystay.com