vliegtickets Bali

Wij willen heel graag naar Bali, maar wij zitten aan de bouwvak vast, dus zo laat als we nu nog zijn, betaal je overal de hoofdprijs voor… Iemand nog tips?

Inderdaad, in die periode zijn de tickets over het algemeen wat duurder en ook soms het verblijf ter plekke. Kan alleen maar zeggen zoveel mogelijk op de tickertssites blijven kijken en indien er zich een aanbieding voordoet je kans grijpen. Succes

Probeer het eens via Bangkok en vervolgens met Airasia via Kuala Lumpur naar Bali. Dit is vaak de goedkoopste verbinding.
Succes

17-7 tot 14-8 met SQ(Singapore airl.) 1337.- is geen slechte prijs (www.vliegtickets.nl)

Gezien de reisperiode inderdaad geen al te forse prijs, alle ticketaanbieders zitten nu rond deze prijs, iets goedkoper(10 euro) dan vliegtickets.nl was vanmorgen d-reizen. Maar ik vrees dat jullie niet goedkoper meer zullen kunnen vinden>> misschien vanaf Brussel of Frankfurt??

Fox reizen bied starterspakketten aan, heb even gekeken en komt vanaf 15 juli op ongeveer 1250 p.p (gebaseerd op 2 pers)

Wij hebben hier zelf ook geboekt voor juni, perfecte organisatie!
ben nu nog in onderhandeling met The Bali Dream Villa’s op het eiland.
Ben van 1600 dollar al gezakt naar 760 dollar per villa.

Succes!!!

Of via Dusseldorf met de Emirates naar Kuala Lumpur en dan met Air Asia door naar Bali.
www.emirates.de www.airasia.com

Succes

Als je wat langer rijden er voor over hebt: vanaf Frankfurt met Lufthansa

Ik heb geboekt bij world ticketcenter voor 1244 naar den pasar,wij vertrekken 21 juli voor 5 weken.Moet ook niet te lang wachten met boeken.
Wij vliegen van amsterdam via hongkong.

Je zou dus naar Bangkok kunnen vliegen. Daarna kun je dus nu vanaf Bangkok naar Bali vliegen ik denk dat je dat wel geld gaat schelen.

gr van Moira

deze maand bij www.connections.be van Parijs naar Denpasar voor zo’n 750 Euro (ik heb geboekt in december en toen was het 635 Euro)

succes!

Ga eens kijken bij Asaen Holiday. Daar hebben ze momenteel diverse aanbiedingen met Malaysian en Singapore Airlines.

Succes enne … Fijne vakantie!

Dag Omawal,

ik weet niet hoe avontuurlijk je bent en hoeveel je er voor over hebt om goedkoop in Bali te komen, maar als het je niet uitmaakt om over Londen te reizen, dan kan je via www.AirAsia.com van London naar Kuala Lumpur vliegen; ik heb een proefboeking voor 3 personen gemaakt, dat kost je in totaal GBP 1692 of EUR 1797 (EUR 599/pp). Zoals je ziet zijn dit hoogseizoen prijzen (4 juli heen en 2 augustus terug). Uiteraard moet daar natuurlijk nog wel de reis van Nederland naar Engeland en de reis van Kuala Lumpur naar Bali bij; die retourtjes kosten ook rond de EUR. 100 bij Easyjet en EUR. 100, alweer Airasia. In totaal ben je dus EUR 800/pp kwijt. Je moet er qua tijd wat voor over hebben, maar dan bespaar je ook wat. Ik heb de proefboeking voor het gemak maar bijgesloten

Groet,
Joe

Ik heb ook net via Londen geboekt… maar dan met Malaysia airlines… Ik weet niet precies wanneer de bouwvak is maar in de periode dat ik heb geboekt, van 3 juli t/m 6 juli, was een ticket 450GBP… Het wordt al een stuk duurder als je een paar dagen later wilt boeken, maar je bespaart alsnog veel! Wij hebben een vlucht naar Londen geboekt vanaf Amsterdam op Edreams.com… 130 euro twee enkeltjes… we vliegen de avond voor we naar bali vertrekken dus geen gestress over vertraging… Een hotel zoeken in Londen vlak bij het vliegtuig met transfer, 65GBP voor twee persoonskamer ongeveer maar kan denk nog goedkoper… Dus kijk eens op deze sites: www.malaysiaairlines.com en www.edreams.com … Scheelt heel veel geld als je vanaf Londen vliegt ipv Amsterdam… Succes!

Ticketprijzen zakken enorm en je kan natuurlijk met 3/4 keer overstappen en zeulen met je bagage van bagageband en weer opnieuw inchecken (deze word bij losse boekingen niet geforward) misschien wel €100 besparen, maar je bent 3 dagen onderweg en komt versleten op je bestemming

Malaysia heeft vanaf Frankfurt erg scherpe prijzen wij hebben geboekt voor 10-8/ 4-9 voor € 759, gewoon iedere dag even de moeite nemen om te checken op www.kayak.com , sommige actietarieven gelden vaak maar een weekend.

gr Bas

Niet zo moeilijk doen allemaal: indien je wil boeken op kayak.com word je automatisch doorgelinkt naar cheaptickets.nl dus daar direct booken/zoeken scheelt tijd…>>>

Dat ga je krijgen, als je normalerwijs heel vroeg boekt; Van 15/5 tot en met 18/5/2009 kon je bij de MAS voor € 489 in Kuala Lumpur komen - Restricties: tot en met 5 juli vertrekken uiterlijk 22 juli terug… maar goed, als we vooruit weten wanneer het juiste moment te boeken, dan hadden we ook geen forum toch?

Groet,
Joe

Vandaag, 22 mei, 2 tickets gekocht bij www.balitravel.nl.
Met Singapore Airlines vanaf Amsterdam, via Londen, naar Singapore en Denpasar.
In het hoogseizoen, vertrek 7 juli en terug op 3 augustus voor de prijs van 829 Euro.
Goede service en hulp van deze aabieder. Zij doen hun best om de laagste prijs te vinden.