Dé goedkoopste, kortste vliegtickets naar Bali?

Volgend jaar in mei plannen we een reis naar Bali, maar de juiste vliegtickets vinden blijkt niet zo simpel.
Hoeveel betalen jullie per persoon naar Bali ?

Na enig opzoekwerk :

Vertrekken vanuit Amsterdam kost rond de 650 euro pp maar ongeveer 32 u onderweg
Vertrekken vanuit Brussel wat voor ons handiger is kost rond 760 euro pp en 20 u onderweg
Vertrekken vanuit Amsterdam en aankomen in Parijs kost 580 euro.

Ik wou via deze weg te weten komen wat andere ongeveer betalen, zo kan ik beter inschatten wat nou een goede deal is.

Ook alle tips voor de juiste tickets te vinden zijn zeer welkom

We zouden ook een stopover kunnen maken in DOHA, heeft iemand hier ervaringen mee?

Ik ben vorig jaar met Etihad naar Bali gevlogen via Doha, prima maatschappij met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

De snelste optie is waarschijnlijk garuda vanaf Amsterdam (direct), maar dat is niet het goedkoopste.

De goedkoopste optie is waarschijnlijk iets goedkoops naar Jakarta, en dan verder met Air Asia ofzo.

Tickets voor mei volgend jaar gaan waarschijnlijk pas deze zomer de verkoop in. In september zijn er vaak mooie aanbiedingen.

Wij vliegen met klm vanaf Amsterdam. 16.5 uur €650 we hebben een tussenstop in Singapore, maar hoeven niet over te stappen

Wij hebben 602 betaald ( april/ mei as) en reizen via Singapore. Hebben 8 uur daar en dan verder. Reistijd 15 uur netto+ 8 uur stopen reistijd. Die 8 uur vinden we wel leuk; ffeen inderbreking

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Prijs is niet het enige waar ik op zou letten. comfort, bagage, verzorging etc… Wij betalen nu €689 voor april/mei met Malaysia. Geboekt eind oktober. Had ik een week eerder geweest dan was ik €635 kwijt geweest. Heen op vrijdag, terug op zondag. (17u50 en 17u25)
Bedenk wel dat er een kwaliteitsverschil bestaat tussen KLM en de Aziaten.
Bij KLM heb je bijvoorbeeld beduidend minder beenruimte dan bij de Aziatische maatschappijen om nog maar te zwijgen over servicegerichtheid van de stewardessen. Vorig jaar met Garuda gevlogen. Helemaal top. Enige nadeel was de tussenstop op abu dhabi en Jakarta.

Er is nu een aanbieding bij Paperflies, brussels- bali net Quatar, € 557,-

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Hallo ik ben afkomst uit Londerzeel en gaan van 3 juni tot 19 juni naar Bali met Qatar airlines vertrekkend uit Brussel .
Hier voor betalen we 1113€.
Voor de heen vlucht zijn we 19.30 uur onderweg met een stop van 3 uur in Doha de terugvlucht neemt 18 uur in beslag met een stop van 2 uur .

Deze promo kan je wel maar boeken vanaf 5 tot 16 januari 2015

tussen haakjes zijn er soms reizigers die een tof villaatje kennen aan het strand in lombok voor een dag of 7.

vele balinese groeten Eric en Martine

1113 euro = promo ??

Waarschijnlijk met zijn tweeën, en dan is het goedkoop.

Mijn vriend betaalt nooit mijn tickets :frowning:

Natuurlijk voor 2 personen hoe kan je anders een promo hebben voor deze prijs .
2 jaar terug verbleven in Villarossa in Candidasa. prachtig vilaatje.

Dat had ik er niet uit begrepen , voor 2 personen een geweldig goede prijs. Gefeliciteerd en fijne vakantie

Kijk hier eens naar!

Jullie boeken echt wel goedkoop. Ik wil 2 april vertrekken en rond 11 april terugkomen, dus 10 dagen waarvan 8 dagen op Bali rondtoeren. Vliegtickets zijn meestal rond de 1000euro. Of moet ik het anders doen, bijv. naar Bangkok boeken en van daaruit via Air Asia naar Bali?

Voor de genoemde dagen kom ik rond 750 euro uit, met malaysia arlirlines, 1 stop.

Maar ik wil vanuit Brussel vertrekken en via cheaptickets.be kom ik op 966,83 met 2 stops en 1255,19 met 1 stop.
Vanuit Amsterdam kom ik op 769,87 met 1 stop, Singapore airlines

Probeer skyscanner.nl eens, 892 met 1 overstap, 790 met 2 overstappen. Ik kom voor 570 euro wel in Jakarta vanaf brussel, Kun je retour Jakarta Bali los boeken, maar dat kost wel weer veel tijd…

Naar Jakarta vliegen is inderdaad een optie, dat gaat zelfs al vanaf 550 euro. Daarna via air Asia naar Bali voor 82 euro. Hmm, hier ga ik eens over nadenken, dit is wel de moeite om te overwegen. Thx voor de info.

Tip villa in lombok Puri mas top !!

Lombok is het eiland langs Bali, dat is niet de bedoeling. Ben nog nooit in Bali geweest dus ga ik eerst dat eens verkennen.

Beste Bart eric en Martine vroegen hierom dus vandaar deze reactie was niet op jou bedoeld!