Ik heb een ticket geboekt inclusief extra beenruimte, 1.5 uur overstap heen en terug voor 800,- met Singapore Airlines. KLM is cker niet meer wat het was! En ik vlieg niet met milaysia airlines. ( Dat laatste zit wellicht meer tussen mijn oren) 8 uur wachttijd is vreselijk… je kan net niks… 1x 6.5 uur wachttijd gehad voor overstap, niet fijn! Mijn vluchttijd: 16.5 uur.
Hangt er vanaf waar. Vaak kun je gewoon de stad in. Wel opletten dat je op tijd terug bent voor de aansluiting.
Ik heb ook geboekt, betaal 820 euro, rechtstreekse vlucht met Thai airways. Ik vlieg wel tot Bangkok, 11u heen en 12u terug. Ik heb al eens met deze maatschappij gevlogen en ben er heen tevreden over. Drinken kun je de ganse vlucht, cocktails, bier, wijn noem maar op. Eenmaal in Bangkok vlieg ik met Asia airlines tot Bali.
Hoi
ik vindt een zeer goede prijs. Kan je me ook vertellen vanwaar je vertrekt.
Ik denk niet dat dit vanuit brussel
:chin:Grts Eric
Vanaf Amsterdam. Geboekt op vliegtickets.nl
bedankt voor het snelle antwoord
In Singapore zou ik toch als je tijd hebt eens rond kijken in de luchthaven echt heel mooi met veel bloemen en natuurlijk winkels die niet duur zijn.
have nice trip
wij vertrekken terug 3 juni nog een kleine 3 maanden te wachten
Grts
Wij vertrekken 22 augustus en vliegen vanuit Amsterdam met Emitares, tussenstop Dubai betalen €553,00 pp naar Jacarta en nemen dan een binnenlandse vlucht naar Bali
Dat is een mooie prijs. En hoelang ben je dan onderweg? Ik wilde perse zo kort mogelijk onderweg zijn. Dan betaal je iets meer…
Je bent dan 15 uur onderweg. Wij hebben het via Cheaptickets geboekt
In totaal? Dat lijkt mij sterk…ik heb een overstap van een uurtje en ben al 16.5 uur oweg…of bedoel je van dubai af? En zit bij die prijs de binnenlandse vlucht retour erbij?
Als het een totaalprijs is retour dan heb je een goede deal!
nou weet wel zeker dat het geen 15 uur is ! Vlieg regelmatig met emirates maar min 17 uur met tussenstop naar jakarta en altijd ong 550 euro.
Ga je nog verder ben je echt lang onderweg daar je niet te kort op de vlucht en doorgaande vlucht kunt boeken ivm vertraging gebeurd ook erg regelmatig met Emirates.
Maar voor alsnog heb je een mooie vakantie tegemoet.
Ik had het nog subtiel gebracht Y62, maar indd 15 uur gaat hem niet worden. Alsnog veel plezier!
Ik vlieg ook met Thai Airways (989 euro pp). Tussenstop via Bangkok.
Ik ben ook heel content over deze maatschappij
Ik wete niet of hetr nog rekevant is, maatr wij hebben geboekt via Malaysia airlines. Vertrek op 27/08 en terugvlucht op 11/09.
We betalen een 1285 EUR voor 2.
We hebben voor de lange vluchten (amsterdam-kuala lumpur) wel onze stoelen gereserveerd, anders was het 1225 EUR.
Heenvlucht zou 17u duren met een tussenstop in Kuala Lumpur, De terugvlucht duurt iets langer : 20 uur, ook met een tussenstop in Kuala Lumpur.
Voor de terugvlucht was er een kortere route maar die kostte 100 EUR pp meer…
Groetjes!
En hoelang duurt het wachten op Kuala Lumpur?
Hangt van je ticket en de maatschappij af. Soms kies ik voor een overstap van 1,5 uur, soms voor een overstap van 12 uur (als ik zin heb de stad in te gaan ;)).
Oh sorry ik vroeg het aan Bloempje…
Als jij een andere vlucht boekt, heb je weinig aan dat antwoord
Heb allang een vlucht geboekt. Wel opletten hé
Ben erg benieuwd hoelang ze moet wachten op de tussenstop. En wat jij kiest weten we al hé…het forum staat er mee vol en heb veel gelezen met plezier!