Wanneer het beste ticket kopen bali?

Hallo, wie kan mij vertellen wanneer ik mijn tickets het beste kunnen kopen voor een retour Bali vertrek 1 juni?

Hartelijk bedankt voor reactie.

zsm
hoe eerder je boekt hoe goedkoper, tenzij je op een last minute wil gokken.

2summer, boek voor mij ook even >>cq geef even een seintje als je wat interessants vind…mijn plan is om op 31 mei of 1 juni te bertrekken naar Bali

Check www.vliegtarieven.nl voor de beste deals !

In elk geval bedankt voor je reply, heb vorig jaar geboekt op vliegtickets.nl( ook Monty /vliegtarieven.nl dus),zijn op dit moment ook niet al te duur met tickets…maar ja, als je zo hier en daar leesr van een vertrek vanaf Brussel of Dusseldorf voor zo’n 300 euro minder ga je toch even zoeken de komende dagen…

Zo snel mogelijk, dan heb je nog kans op een leuke prijs!

Ik vind de leuke prijzen echt tegenvallen, wanneer ik vergelijk met dezelfde periode vorig jaar…

Bij vliegtarieven.nl staat nog een aanbieding met Singapore Airlines voor 879. Vertrek voor 1 juni…

Inderdaad vallen de prijzen zwaar tegen :frown:. Wij willen eind juni naar Jakarta vliegen, maar we zijn zo 200 euro pp meer kwijt dan vorig jaar. Ik denk dat ik toch nog maar even wacht in de hoop dat…

Singapore Airlines…879 euro, inderdaad maar dat is voor een maximaal verblijf van 1 maand, en dan nog slechts op een paar dagen beschikbaar…

De huidige aanbieding van SA lopen tot eind februari (vertrek t/m eind mei), daarna komt er wellicht een aanbieding voor de zomer periode? Op tijd boeken, want de 879 euro tickets zijn vrij snel op - is mijn ervaring…

hi, onlangs een ticket Bali in optie gezet ‘maatschappij China Airlines’

www.vliegwinkel.nl voor ca 1250,00 including toeslagen. Hoe eerder hoe beter en zij hebben naar mijn weten de scherpste prijzen betreffende de tickets.

Groet:zon:

Ancie, je kan echt wel goedkopere tickets krijgen op dit moment: vliegtickets.nl met Malaysia Airlines rond de 1000 /1065 euro. Echter bij vertrek na 15 juni zijn voor zover ik weet de tickets bij alle maatschappijen duurder.
Bij China Airlines is er tevens meestal sprake van een overnachting in Taipeh,

te gek dat je dit me laat weten!!! ga er snel ff achteraan:zon02:

18.35 uur: goedkoopste aldaar met vertrek op 31 mei, twee maaanden ticket, 963 euro

Wat vaak ook goedkoper is, is retourtje Kuala Lumpur. Vervolgens kun je met AirAsia non-stop naar Bali. Emirates vliegt vanaf Dusseldorf naar Kuala Lumpur en heeft vaak goedkopere tickets. Ook Singapore kan een optie zijn, om vervolgens met jetstar verder te vliegen.

BMAir heeft een mooi overzicht van veel tarieven naar zuid-oost Azië

Ketut, is inderdaad ook een goede optie…heb dat in 2002 een keer gedaan. Het enige nadeel toen was dat ik in KL helaas 65 uur moest wachten op een beschikbare plaats op een vlucht van Air Asia. Op zich geen echte ramp natuurlijk want heb me wel vermaakt in KL. DEnk dat ik voor dit jaar alle mogelijkheden onderzoek en het leukste en goedkoopste alternatief neem, 1 reisdag meer of minder maakt ook niet uit als je weken de tijd hebt…het wordt natuurlijk anders als je maar 21 of 24 dagen vakantie hebt.

je kan je airasia tickets natuurlijk gewoon vantevoren vanuit NL boeken… alleen moet je er rekening mee houden dat je in KL voldoende overstap tijd hebt: je bagage wordt nl niet doorgetagged, dus moet je in KL uitchecken en opnieuw inchecken. bovendien vertrekken de airasia vluchten niet van KLIA, maar van KLCC (een ander vliegveld dus).

Zoals gezegd,voor mij geen enkel probleem als ik moet wachten op een aansluiting, heb waarschijnlijk 10- 12 weken de tijd…een tussenstop in KL van een paar dagen of een week is mooi meegenomen, maar er zijn mensen met minder vakantieweken en die moeten goed kijken als ze op deze manier reizen of ze het allemaal op tijd redden… groeten