Bali

Hallo allemaal!

Wie heeft er in augustus plannen om richting Bali te reizen en zou het leuk vinden om gedeeltelijk de reis samen te doen (wil ook meerdere eilanden zien!) Ik ben van plan om 3 weken of een maand weg te gaan.

Groetjes,

Iris

hoi iris,
Ik zit vanaf 17 juni in Bali, ik ga alleen niet backpacken e.d. want ik ga vrijwilligerswerk doen voor een aantal weken, maar stel je trekt het niet in je eentje de eerste dagen, vind ik het geen probleem om het vrijwilligerswerk een weekje te verzetten en eerst lekker genieten van mijn vakantie…
laat het maar weten…

groetjes asmara

Hi Iris,
Heb je inmiddels al geboekt voor Bali? Ik ben zelf nog even aan het uitzoeken wat ik doe deze zomer maar wil een maand rondreizen ergens in Azie. Ben nog in twijfel, nu heb ik een ticket gevonden van 9juni tot 9 juli voor 685,- inclusief alles naar Bangkok. Vanuit daar kun je ook heel goedkope binnenlandse vluchten boeken.
Bali is ook wel optie aangezien ik al aan het kijken ben om naar Indonesie te gaan.
Groetjes,!x salomé

Hallo!

Ik ga vrijdag boeken, heb net beschikbaarheid opgevraagd en het is best wel een ramp om het licht uit te drukken ook qua tarieven komt bm air (= touroperator, geen airline) best wel hoog uit, net noemden ze 1600. waar heb jij je ticket gevonden??

?? 1600 euro voor een ticket Bali?? Zeker inclusief verblijf dan…

Hoi Iris,

Ik heb plannen om misschien in mei/juni ook naar Bali te gaan. Ik vertrek binnenkort met de transmongolië expres van Moskou naar Beijing en vanaf Beijing zijn de plannen nog open, maar wil ik nog een paar weken het mooie weer opzoeken. Bali is een van de opties. Ik wil zo rond 20 mei in Beijing vertrekken.
Weet jij al wanneer je precies wil gaan?

Groetjes, Ralph

Nee niet inclusief gewoon voor een ticket maar volgens mij is dat onzin
dus ik ga even hard verder zoeken naar een goede touroperator of airline die beter kan bieden.

Iris, bij de meeste ticketssites liggen de prijzen voor een ticket Amsterdam - Bali zo rond de 1000 euro. De goedkoopste,vanmiddag, waren Vliegtickets.nl en d-reizen. Zelf mijn ticket vorige week geboekt voor vertrek begin mei, retour in augustus, prijs incl. alle kosten 1013 euro. Vluchten vanaf bv Brussel of Dusseldorf zijn misschien nog iets goedkoper te verkrijgen , maar dan heb je de reiskosten naar die plaatsen nog niet mee gereked…

Hee Senior, ja maar jij boekt in mei en mei is gewoon prima om te boeken. Maar ik heb ook gekeken voor juli op vliegtickets.nl en dan kom ik uit op 1580 dus ik moet het gewoon regelen dat ik in juni ga.