Goedkope tickets; boeken of nog wachten

Hallo,

Wij zijn 2 40+ers (ja, er zijn er nog meer :wink: ) die volgend jaar voor het eerst naar Indonesie willen in mei/juni.
Op Balitravel hebben ze nu een scherpe aanbieding voor de tickets.
Tm juli 2012 vertrek naar Bali met Malaysia Airlines voor 799 euro.
Dit lijkt mij erg goedkoop.
Deze vliegmaatschappij staat erg goed aangeschreven en heeft volgens mij de meeste beenruimte. Dit scheelt toch zo’n 8 cm met bv KLM.

De prijs lijkt mij erg scherp.
Boeken of nog wachten???

Ik hoor graag jullie advies.

Bedankt alvast.

Groetjes Jolanda

800 euro voor een ticket met MAS naar Bali is duur. Ik zou nu boeken.

Hoi, Je bedoelt niet boeken??
Ik zie overal alleen maar duurdere tickets.
En MAS is juist de maatschappij waarmee wij willen vliegen vanwege de goede ervaringen van iedereen en de beenlengte.

Ben benieuwd naar jouw reactie en reacties van andere reizigers.
Bedankt alvast.

Groetjes Jolanda

Het is niet duur. Sorry, ontkenning vergeten :wink:

Ik weet niet waar je in Nederland woont maar er vanaf duitsland vliegt de emiraten naar jakarta. Deze maatschappij stundt vaak met zijn prijzen, enige nadeel is de lange overstap tijd in Dubai.

Saudi arabian airlines heeft stundprijzen nu vanaf london.
Kijk anders op het forum van de loneyplanet daar staat het geloof ik nu aangegeven. http://www.lonelyplanet.com/thorntree/thread.jspa?threadID=2116368

Op dit moment heeft MAS een ticket Amsterdam-DenPasar voor €900 in juni. SIA voor dezelfde bestemming €860…>>>
Dit zijn goedkope tickets. Wil je nog goedkoper dan zit daar een veel langere reis aanvast, eerst naar Londen of met de trein naar Frankfurt of Brussel. Kort en goed, die extra kosten en het langer verblijven op een luchthaven maken het zo dat de prijs op hetzelfde neerkomt.

Ik boek altijd zo vroeg mogelijk (6 maanden vooruit) en het verschil met latere aanbiedingen zijn miniem…:vak01:
@jolandacb: ik zou nu boeken.

Zeker nu boeken en inderdaad MAS geeft een goede service.
Alleen oppassen met de bagage ,overgewicht vanaf 5 kg = 43 euro per kg ook terug.
De beenafstand vond ik niet denderend,en als er dan nog een fors persoon naast je komt en de hele vlucht tot KUL alcohol drinkt en jij niet…roken hebben ze toch ook afgeschaft, moeten ze wat mij betreft met alcohol ook doen. Zo,n 12 uur alleen al die wasem hoef je zelf niets meer.

Ter vergelijking: prijzen voor juli (hoogseizoen) zijn over de duizend euro. Ik kies dus voor mezelf wederom voor een vlucht met overstappen…

YES!!!
Zojuist 2 tickets geboekt bij Bali Travel voor € 799,00 pp.
MAS heeft de meeste beenruimte dus beter als bij hen kunnen we niet zitten, of je moet de mazzel hebben bij de nooduitgang, maar dat lukt lang niet altijd.

Ik ben superblij. :cheer:

Groetjes Jolanda

Gefeliciteerd prima prijs!!

En een hele fijne vakantie toegewenst met veel zon (heb ik die zon ook):cheer::zon02:

Dank je wel. :wink: