Voor 328 euro naar China

Vliegtickets naar Beijing en Shanghai aan voor 328 euro.
geldig tm 24 juni, max 2 mnd verblijf in china.
boeken voor 15 april

Geen geld …
Zelfs als je met je gezin wil in de meivakantie; 317 euro!

heerlijk toch die crisis… :slight_smile:

Is dit een enkele reis?

(ik kijk wel ff op de site)

Bedankt voor het bericht karin!!!

Daniel

edit

Return tickt dus… das mooi…
Heeft iemand ervaring met het boeken van een return ticket maar hem gebruiken als enkele reis? wil namelijk een paar (max 6) maanden door china gaan reizen.
moet ook een visum regelen zie: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=62386

nee retourtje.

je kunt wel een retourtje boeken en de terug vlucht niet gebruiken maar je kunt geen retour boeken en de heen vlucht niet gebruiken.
ik heb emirates hier een paar week geleden over gesproken.

welke site’s zijn er nog meer naast http://www.cheaptickets.nl/ om te kijken welk ticket het goedkoopst is om naar china te vliegen?

budgetair.com is mijn favoriet.

vliegwinkel.nl maar heb daar zelf nooit iets gebooked.

d-reizen.nl hierop krijg je een lijsjte met tickets…
expedia.nl is ook altijd erg handig… (maar dit zijn allebei niet de goedkoopste…:slywink:

Top dat mensen zuilke acties erop zetten!

Goed bezig!

Ebookers gebruik ik zelf vaak, hier kan je eenvoudig op flexibele data zoeken, een dagje eerder of later vliegen kan soms honderden euro’s schelen. Ook kan je daar makkelijk een stopover inlassen. WorldTicketCenter is anders ook nog een goede site.

Maar in alle gevallen geldt: zoek op meerdere sites, weliswaar komt het aanbod van alle sites voor het grootste deel overeen, er zijn wel degelijk verschillen, zowel in aanbod als in prijs.

gewoon naar de site van emirates gaan,betaal je geen bookingfee,ik ga 17 aug naar peking,11 sept.terug 444.44euris

ik kijk op expedia,bv.dan zie ik welke maatschappij de g.koopste is,ga dan naar de site van de maatschappij,werkt perfect

In het najaar kun je vliegen op de grote Chinese steden voor zo’n €500 met British Airways.

turkish airlines vraagd het hele jaar 480 euro incl.

amsterdam / hongkong overstap istanbul

Ik gebruik zelf vaak www.skyscanner.nl, die site werkt prima en laat heel vaak de goedkoopste vluchten zien in vergelijking met andere websites. www.edreams.com is een goed alternatief.

LH=de duitse Lufthansa heeft monenteel een promotie voor retours voor 399 EUR/winterseizoen, naar secundaire steden als Nanjing etc.

Met Emirates vanaf Duitsland naar Peking en Shanghai momenteel rond de € 400 retour. Heb zelf vandaag voor € 398 een retour Schiphol - Shanghai geboekt via Swiss. Deze actie van Swiss voor max verblijf 30 dagen loopt volgens sommige sites tot 22 dec. Op de site van Swiss zelf heb ik er niks over gelezen.

Cheers!

wij hebben een reis geboek in juli naar beijing met hainan airline voor 750 euro h/t
rechtstreeks brussel - beijing