Ik ben op zoek naar tickets voor onze (3pers) rondreis naar China vanaf 17 juli as.
Hoe of waar kan ik tickets bestellen van en naar verschuillende luchthavens. Een retourtje boeken is simpel maar nu wil ik zonder meerkosten heen vliegen naar Beijing en terug naw vanaf Shanghai.
Kom zelf tot nu toe niet verder als twee enkeltjes en bijna de dubbele prijs. Dit moet toch anders kunnen.
Zijn er daarnaast nog tips waar je voordelige tickets esteld en welke vliegmaatschappij juist wel of juist niet
Ik gebruik meestal Ebookers, als je daar kiest voor “Stopovers / Meer luchthavens” kan je een afwijkend vliegveld voor de terugreis opgeven. Ook zou je zo eventueel een stopover of een extra vlucht kunnen zoeken. Ander voordeel van hun is dat er geen boekingskosten gerekend worden, de prijs die bij het zoeken getoond wordt is ook wat je daadwerkelijk betaalt.
Over het algemeen zijn de verschillen tussen de diverse boekingsites maar zeer gering, en als er al een verschil is wordt dit in de meeste gevallen door bijkomende kosten weer ongedaan gemaakt. Maar vergelijken kan lonen. Wellicht daarom ook handig: op Kayak kan je ook op meerdere steden zoeken, vervolgens krijg je dan het aanbod van diverse boekingssites te zien. Skyscanner doet hetzelfde en heeft naar mijn idee vaak nog betere resultaten, maar die kan helaas alleen een standaard retourtje zoeken.
Ben inmiddels geslaagd, uiteindelijk via orbitz.com. Scheelde voor zelfde ticket per persoon €190,00. Is de moeite waard dus. Kon vrijwel direct al de boeking bij emirates terug vinden.
Bedankt voor de tips…