china rondreis

heeft iemand ervaring om zelf een rondreis door china samen te stellen? eventueel sites voor vliegtickets. treintickets etc.

Ja, ik ben net bus en trein door China gereisd.

Houd er wel rekening mee dat je voor je visum reserveringen van je hotel(s) moet kunnen laten zien.

hallo Jenny,
heb jij nog sites waar ik eventueel voordelige vliegtickets of treintickets kan kopen?

www.tix.nl voor vliegtickets.

Of je treintickets online kan reserveren weet ik niet. Seat61 heeft in ieder geval veel informatie over treinreizen.

Hallo Gerda,

Treintickets moet je ter plekke kopen. je kunt de tickets een paar dagen van te voren aanschaffen op de stations of via het hostel/guesthouse (die kunnen dat vaak wel voor je regelen).

wat binnenlandse vluchten betreft: wij hebben een binnenlandse vlucht (xian - guilin) geboekt via elong. Heb er een blog over geschreven China: binnenlandse vlucht boeken - Vliegtickets in China - Reisblog. Hopelijk heb je hier iets aan!

Greetz,
Reisbloggers

www.reisbloggers.nl

Hallo Gerda,

Ik woon ruim 4 jaar in China en heb er al veel rondgereisd. Rondreizen kun je er prima alleen doen. Ja, je zult wat uitdagingen tegenkomen vanwege de taal, maar dat komt wel goed.
Domestic flights boek ik altijd via elong of ctrip.
Treinkaartjes koop je ter plekke en / of kun je eventueel (vooraf) door je hotel laten boeken.