Volledig verzorgde reis naar de Caribbean voor twee personen

Prijsvraag: Pirates of the Caribbean - De grote Quiz
Wat te winnen: Volledig verzorgde reis naar de Caribbean voor twee personen
Link: iLead

Als je de antwoorden weet, post ze dan svp hieronder! Ik had er maar 1 van de 5 goed :frowning:

als je ze alle 5 goed hebt kun jeniet op verzenden drukken, heel vervelend

met 4 vragen goed doet hij het ook niet… verdorie…

:thumbsup:Dag,
Ik had er zojuist 4 goed en de verzending werd wel geaccepteerd. Proberen jullie het nog eens.

Met dank aan mijn vriendin had ik ze net allemaal goed, maar verzenden werkt prima. Denk dat jullie het idd nogmaals moeten proberen !

Je kunt de vragen van de quiz net zo vaak invullen tot dat je ze alle 5 goed hebt. Eerder niet versturen.

Voorwaarden !
Ik heb ze vluchtig doorgenomen.
Er staat o.a. dat het winnen van een prijs te maken heeft met van te voren getrokken geluksnummers. Of het ook nog van belang is dat je de 5 antwoorden goed hebt is mij niet duidelijk. (Ik kreeg de indruk van niet.)Dat geluksnummer moet je ook nog weer opsturen naar Zwitserland. Bovendien gaan ze je reclame zenden mits je hun schriftelijk laat weten dat je dat niet wilt.

.

uhm :paranoid: sorry hoor, maar die 5 vragen zijn echt te makkelijk voor woorden!!

ja bij mij lukte het ook gewoon, k heb alleen t eerste deel gezien en kon me er niet veel meer van herrineren maar k had toch alle vragen goed :slight_smile:

Grtzz sas

Zoek maar eens op google naar: Success Verlag AG

Niet doen dus!