Inschrijven Reisprik.nl Reisquiz 2016

Inschrijven Reisprik.nl Reisquiz 2016

Wie wint dit jaar de Reisprik.nl Reisquiz? Schakel je expertise en netwerk in! Drie keer per week krijg je een vraag voorgeschoteld over de diensten van Reisprik.nl. Degenen die de vorige vraag goed hadden mogen meedoen met de nieuwe vraag. Wie vraag 12 goed heeft, wint deze quiz!

Hoofdprijs
Reisprik.nl heeft voor 4 prijzen gezorgd. Degene die bij vraag 12 het dichtste bij het antwoord zitten winnen een van de prijzen!

1e prijs: 150 EUR kortingsbon voor vaccinaties
2e prijs: 100 EUR kortingsbon voor vaccinaties
3e prijs: 50 EUR kortingsbon voor vaccinaties
4e prijs: 25 EUR kortingsbon voor vaccinaties

Vragen en antwoorden
Elke quizdag (maandag, woensdag en vrijdag) zal een nieuwe vraag worden geplaatst. De vraag kan door de overgebleven deelnemers worden beantwoord tot 10:00 uur van de volgende quizdag. Deelnemers dienen een kort en duidelijk antwoord te geven. Een onduidelijk antwoord is een fout antwoord. Het Online Activiteiten Team van Wereldwijzer Reisforums bepaalt of een antwoord goed of fout is. Wanneer er meerdere antwoorden worden gegeven, dan telt het eerste antwoord.

Winnaar
Degene die in deze afvalrace vraag 12 overleeft, is de winnaar. De winnaar wordt via het berichten systeem op Wereldwijzer benaderd voor de ontvangst van de prijs.

Agenda
Deze quiz start op maandag 1 februari 2016.

Deelname voorwaarden
Deelname aan deze quiz is vrij voor iedereen.

Aanmelden
Wil je meedoen met deze reisquiz? Geef dat dan hieronder aan (als reactie op dit topic).

Ik doe mee

Laat ik ook eens meedoen. :slight_smile:

Ik wil graag meedoen :stuck_out_tongue:

Ik doe mee!

Ik doe mee!

ik doe mee.:dag:

Laat ik ook maar meedien

Ik meld me !

Ah, ik doe mee en daag iedereen uit, maar wel met een knipoog :wink:

Ik doe mee

Ik ga maar weer een poging wagen :smile:

Ook ik wil graag meedoen.