Hallo zijn er mensen die ervaring hebben in het volgen van turkse lessen op de volksuniversiteit??? :rolleyes:
Is het moeilijk??? <_<
Heb je veel huiswerk???
Heb je veel contact met je medestudenten of helemaal niet
kan je na het volgen van deze cursus een Turk redelijk verstaan of is dat nog helemaal niet aan de orde…
Wie heeft er meer ervaring met deze studie en wil dit delen met mij
Het werkte bij mij dus niet;had een drukke baan en in de avonduren(op maandagavond) de cursus van 19.00-21.00
Dit was dus bij de volksuniversiteit in Dordrecht;Ali was onze leraar,niks mis mee.
Het programma was:eerst woordjes leren,dan langzaam opbouwen naar zinnen.
Na het tweede jaar was ik afgehaakt.Reden:te druk met werk en andere dingen;plus je spreekt het niet dagelijks.
Nu zit ik hier;leer het nu van de straat,weet uit ervaring dat het plaatselijk Turks heel anders is zoals ik het daar leerde.
Hier is de bron van de taal!
Resume:
Als je het wilt leren,doe het dan hier.
Op universitair niveau:Tomer(met puntjes op de o),door het hele land hebben ze opleidingen,maar ik kom terug op een eerder onderwerp.Op dit moment ben ik actief om Nederlandse leraren hierheen te halen.;tweedelig:er is geen normale opleiding nederlands /Turks hier;terwijl de vraag groot is,wel vanuit engels/duits naar nederlands.Een groot tekort dus.
Heb het al eerder aangeven,geef je reactie via mijn persoonlijk e-mail,
Tomer universiteit???
Wat is dat???
Kunt u me daar meer over vertellen???
Ik wil wel een tijdje naar turkije om de taal te leren echter ik moet dan mijn huis verhuren en in Turkije een baan vinden, werkvergunning aanvragen, visum enz… dit is denk ik niet zo 1,2,3 geregeld… (helaas)
p.s. ik zou heel graag in Turkije willen lesgeven heb alleen geen leraren opleiding en ik spreek dus geen woord turks… (schiet dus niet erg Op)