Studeren In Turkije

Ýk woon nu een jaar in Turkije met een uitwisselingsorganisatie. ben hier om de taal te leren. Mijn jaar loopt nu bijna af en wil dolgraag hier blijven studeren…heb alleen Mavo gedaan dus naar de universiteit kan ik niet…weet iemand iets over internationale scholen? Hoop het…

Je hebt het Tömer instituut, maar dat is ook om de taal te leren en dat heb je het afgelopen jaar natuurlijk al gedaan ;). Ze hebben er wel meerdere niveaus dus wie weet is het alsnog een idee.

Ben wel benieuwd met wat voor organisatie je daarheen bent gegaan.

Succes met zoeken!

Kunnen ze je bij je huidige school niet verder helpen?

Bol sans :wink:

Hallo Tessel,

Waar heb je precies de taal geleerd?
Van Nederlands naar Turks?
Hoeveel dagen in de week?
Wat koste het?
Ik ben wel eens benieuwd!

Groetjes…
~Deniz~

Originally posted by MarmarisLove-1@27-03-2005, 14:11:46
** Hallo Tessel,

Waar heb je precies de taal geleerd?
Van Nederlands naar Turks?
Hoeveel dagen in de week?
Wat koste het?
Ik ben wel eens benieuwd!

Groetjes…
~Deniz~ **

je kunt op verschillende universiteiten in Turkije als buitenlander de taal leren.

Bij Tomer Universiteit, die zit in Ankara, Istanbul, Izmir, Alanya, Antalya (en nog wat steden)
Bij Bosphorus Universiteit die zit in Istanbul.

Bij deniz? universiteit (even de naam kwijt maar begint met een D :blink: )

ik zou idd zeggen, informeer bij je school of die iets weten?

Zo ey das veel!
Ik was gewoon eens benieuwd!
Ik spreek de taal maar toch leuk om te weten dat je bij zoveel scholen je de taal kan leren!

Groetjes…
~Deniz~

ja vind ik ook

ik ga het bij Tomer doen.

ik ga miss Turks studeren volgend jaar, en de docent daar raadde me aan om de zomercursus bji bosphorus te doen omdat die dezelfde boeken gebruiken maar ik wil naar Antalya dus vandaar :smiley:

voor 1 maand ben ik 240 euro ongeveer kwijt voor de cursus.
vliegticket en verblijf zitten er nog niet bij inbegrepen. kom in totaal denk ik rond de 1000 euro :angry: das wat minder maar ach, heb ervoor gespaard