Studeren in Turkije

Hi,

Ik wil graag in Turkije gaan wonen en werken. Hiervoor wil ik de Turkse taal perfect onder de knie krijgen, ik heb dan ook gezocht naar enkele goede scholen en Ankara Üniversitesi Tömer is mij aangeraden.
Aangezien dit een studie van ongeveer een jaar is vroeg ik me af of iemand weet of er toch eventuele instaties zijn die studiebeurzen aanbieden of een studentenjob daar,… om financieel te helpen.
Ik weet dat de Belgische regering hier niet tussenkomt omdat deze studie in het buitenland is.

Alvast super bedankt!

Groetjes,

Hoi!

Wat leuk dat je in Turkije wilt wonen,werken en studeren! Ik weet zelf niet veel van beurzen of studenten jobs in Turkije. Stel je vraag eens op het Turkije Forum, misschien kunnen ze je daar helpen.

Succes!:slight_smile:

Groetjes,

Milou

1 like

Voor iedereen die studeren wil in Turkije en vragen heeft, bel me op 0642683727 of skype haarfijn dan sta ik je graag te woord. Heb er zelf aan de Anadolu University gestudeerd. Kan helpen met accomodatie, wegwijs, erasmus etc… Succes!
Groeten Jelmer

@kiraz Ben benieuwd of het nog is gelukt?

Heb je al eens gekeken naar de Erasmus Intensive Language Courses? Google maar eens.

@Kiraz, en de Izmir University? Moet blijkbaar ook een goede universiteit zijn!