Regelmatig bekijk ik diverse onderwerpen op de site, maar ik mis de chronologische samenhang. Ik ben niet geïnteresseerd in onderwerpen c.q. vragen en antwoorden uit een ver verleden, maar wèl in wat er op het ogenblik speelt, waar ik ook eventueel op in kan gaan. Sommige pagina’s zijn erg uitgebreid. Dan zie ik dat er recentelijk een vraag gesteld is, maar als ik dan daadwerkelijk ga zoeken naar die vraag komen er vaak items van enkele jaren oud naar voren, en moet ik al die bladzijden gaan nakijken om bij het betreffende onderwerp te komen, en dast is dan weer net iets te veel van het goede. Oftewel: graag chronologische volgorde en items van lang geleden verwijderen.
Boeiend. In de ‘draden’ van alle subforums waar ik aktief ben gaat het prima, per draad is het chronologisch van oud naar nieuw. (En de draad met het meest recente antwoord staat bovenin). Je moet niet werken met doorzoeken van een subforum als het je om de samenhang gaat, die optie is echt om een bepaald topic te vinden.
Heb je voorbeelden (met links) van wat er volgens jou misgaat, want het kan een bug op bepaalde subforums zijn en dan hebben we ons aller opperloodgieter Jeroen om 't weer te fiksen…
Ja die loopt over 6 jaren, maar het laatste antwoord heeft wel degelijk met hetzelfde onderwerp te maken en door voldoende vaak PgDn te doen of soms op het 2’tje (of ander hoogste cijfer in de navigatielijst) te klikken bij het draadje spring je ernaartoe. Dus vooralsnog zie ik geen bug, alleen een feature waarmee je het eens kunt zijn of oneens. Andere forumsites voorkomen dit gedrag soms door een draad waar 2-3 maanden geen berichten meer in komen te sluiten en WW doet dat niet, voor beide benaderingen valt wat te zeggen.
Maar als je andere voorbeelden, met bugs, hebt - graag!