Veranderingen in de Stamtafel.

Hoi allemaal,

Momenteel zijn wij druk bezig met een aantal veranderingen.

Wat gaat er veranderen:

De Stamtafel:

• Hierin komt een sub forum genaamd Stamtafel kletstopic.
    ( hierin kan men gezellig off topic kletsen)

-Misschien dat er nog meerdere sub forums komen.

-Het forum zal opgeschoond worden
( oude berichten waar geen reacties op zijn zullen verwijderd worden)

• In het forum en sub forums zal precies komen te staan in een sticky bericht waar het forum voor dient en wat toegestaan is.

Algemeen:

-De afgelopen 2 weken zijn wij druk bezig geweest met het aanpassen van de de forum regels.Met als resultaat dat het bijna klaar is.
We hebben voor de forums een verkorte versie gemaakt met daarin een link naar de volledige versie.
De verkorte forumregels zal in elk forum geplaatst gaan worden.

-Momenteel gaat 1 landen forum een hele andere indeling krijgen om het overzichtelijk te maken.

Mochten er suggesties zijn horen wij dit graag.
Wel verwacht ik van een ieder dat er geen discussie’s gaan ontstaan die uit de hand lopen.

Groetjes,
Wendy

Even ter toelichting: wie is “wij”? In de brede zin de leden die de afgelopen weken hun zorgen hebben uitgesproken omtrent de kwaliteit van WereldWijzer.
In een iets nauwere zin heeft een gedeelte van de beheerdersgroep die zich geroepen voelde om mee te denken, meegeholpen met het kritisch bekijken (en herschrijven, en nog eens bekijken, en nog eens aanpassen :wink: ) van de bestaande teksten.

Er is input geweest van heel veel mensen, waarvoor dank! :thumbsup:

We zijn ondertussen weer twee weken verder en ik vroeg me af wanneer het “klets-subforum” er komt. Ik vraag dit omdat “De Stamtafel” alweer dreigt bedolven te worden onder de zogenaamde zinloze topics.
Wanneer worden de andere veranderingen geïmplementeerd?
Mijn complimenten trouwens voor de reeds doorgevoerde veranderingen (zoals het subforum voor peilingen in “De Stamtafel”), deze bieden nu absoluut een meerwaarde.

Alvast bedankt.

Hoi Aviator,

Iedereen mag zijn/haar ideeen kenbaar maken in dit topic,dit staat overigens in de eerste post vermeld:)

Momenteel zijn een groep beheerders nog steeds druk bezig,maar ivm de feestdagen,drukte prive,en vakantie zijn de beheerders minder online geweest dan normaal de afgelopen 2 weken.

Maar er hebben wel weer vorderingen plaats gevonden.

Hoe staat het er nu voor:

• Subforum Stamtafel peilingen is geopend

• Subforum Stamtafel kletstopic is in orde gemaakt en zal aankomende week geopend worden.

• Stamtafel forum is voor een groot gedeelte helemaal opgeschoond.

• De forumregels zijn zo goed als klaar, er moet nog een kleine aanpassing gedaan worden.

-De beknopte forumregels zijn ook zo goed als klaar, er moet nog een kleine aanpassing gedaan worden.

Groetjes,
Wendy

Ik heb het gevoel dat een aantal van de topics die nu onder de Stamtafel staan, veel beter op hun plaats zouden zijn bij Reizigers Nieuwtjes. Misschien dat die verplaatst zouden kunnen worden?

Verder zie ik dat er onder Reizigers Nieuwtjes ook een peiling staat. Hoort die dan eigenlijk niet thuis in het Subforum Stamtafel Peilingen?

Bedankt voor de update wendyd.
Ik begrijp ten zeerste dat dit forum niet op de eerste plaats komt voor de moderatoren en redacteurs tijdens de feestdagen.

Ik kijk alvast uit naar veranderingen en het effect daarvan.

Nogmaals bedankt voor het geleverde werk, het zal het forum naar mijn mening absoluut ten goede komen.

Ik heb even de off-topic posts ertussenuit gehaald: fijn dat jullie het via pm uit willen praten Paulana en Aviator.

Nunu: persoonlijk vind ik dat soms moeilijk. Ik heb er juist een paar verplaatst, misschien dus ook degene die jij bedoelt. Als je er echt van overtuigd bent dat ze verplaatst moeten worden, gebruik dan even het belletje en vraag om verplaatsen. :slight_smile:

Dat zal vijgen naar pasen zijn vrees ik Nunu,je bedoeld deze peiling?Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Dat is een maandelijkse peiling van wwz,dus ze hebben het recht om hun peilingen daar te plaatsen.:slight_smile: