Naam voor klets topic in de stamtafel

Hoi allemaal,

Aangezien sommige leden behoefte hebben aan een off topic gedeelte in de Stamtafel,gaat er hiervoor een sub forum komen.
Door een off topic gedeelte toe te voegen gaat het forum overzichtelijker worden.
Het is dan ook de bedoeling dat er in de overige topics niet meer off topic gegaan wordt!

Graag wil ik jullie mee laten denken voor een geschikte naam voor het klets topic.

Dus ik zou zeggen kom maar op met de namen:)

Groetjes,
Wendy

Hoi Wendy,
Gewoonlijk in Belgie praten we tussen pot en pint onze geschillen uit!

bij de kapper…

Theeleuten? Koffieleuten?

pff geen idee, ben niet zo creatief als het op dit soort singen aan komt haha!

Ja, iets in de stijl van George…“in de taverne”? daar praat iedereen over “whatever”…?

Wereldwijzerig gezwam

Ja…“why not”, het is iets origineel:chin:

Klets topic.

Hey, vriendin:kus:
Wat vind je van die originele naam ?

Heel orgineel lieve Sopi, gewoon gezwam.

Ik vond op zich de Stamtafel al niet verkeerd. :wink:

Is het ook niet, waarom moeilijk doen ?

Het grote stamtafel kletstopic staat nu als sticky bericht dit gaat nu een sub forum worden.

Voor dit heb ik de post geplaatst om te kijken of leden er een leuke naam voor weten:)

Het kan natuurlijk ook gewoon de naam blijven zoals nu het sticky bericht is.
Dat mogen jullie bepalen.

“Never change a winning team”;

Iedereen is toch gewoon met deze benaming en het gemakkelijk te vinden in deze immense forum, iedereen weet wat men kan posten of niet, ik zou het zo laten, voor iedereen’s gemak…
Het is mijn persoonlijk mening…

Groetjes
Sopirla>>>

De “Stickytafel” dan maar?! :smiley:

Zeer goed idee, ik ben blij iets concreets te zien gebeuren.
Misschien is het gemakkelijker de naam te behouden, maar er wel een subforum te maken. Hierdoor wordt de stamtafel gespaard van voor sommige gebruikers zinloze topics.
Misschien nog een suggestie indien de software het toelaat: Je kan de keuze geven aan gebruikers om het “kletsforum” te verbergen, zodat zij dat topic niet zien en er ook geen “highlights” van krijgen. Zo worden ook vakjes als “last post” gevrijwaard van die topics en krijgen ze terug hun originele nut.

Oef… Dat zal niet mogelijk zijn in de forumsoftware. Als je nog andere suggesties hebt: schiet maar. :wink:

Geen probleem. Dat is dan pas mogelijk vanaf vBulletin 4.0 denk ik.
Misschien kan er ook best een sticky geplaatst worden met wat kan en wat niet kan in “De Stamtafel”. Wat niet kan gepost worden in “De Stamtafel”, kan men dan in het “kletsforum” posten.

Zijn jullie van plan om binnen dat forum nog eens allemaal verschillende topics te laten aanmaken door gebruikers? Zo kan het ook daar terug een boeltje worden. Het is misschien een idee om alles in één topic te laten posten. Maar ik zeg het, het is slechts een suggestie.

Mensen hou jullie aan het onderwerp,**Naam voor klets topic in de stamtafel ** voor andere suggesties hoe en waar plaatsen is in deze topic niet aan de orde!
groet,georgessiam.

Euhm, sorry maar als er door een moderator naar andere suggesties gevraagd wordt, mag ik deze toch geven.