Naam voor klets topic in de stamtafel

Ik heb het over post 16

Daarin heb ik ook op de vraag geantwoord. Ik heb ook een bijkomende suggestie gedaan en als een moderator daar dan op antwoordt met: “Andere suggesties blijven welkom”, dan vermoed ik toch dat ze het appreciëren dat er mensen zijn die actief meezoeken naar oplossingen voor het “off-topic probleem” van “De Stamtafel”.

Uw antwoord stond in post 1 ,vind dan weeral niet dat er bijkomende vragen moeten gesteld worden over wat ,hoe en als?
De forumbeheerder heeft al kenbaar gemaakt welke stappen ze al ondernemen heeft.(stamtafel)
Met beleefde groeten,
georgessiam.:chin:

Kom op Georges, niet overdrijven. Dan mogen mensen eindelijk eens een keer input geven van de MODs en de redactie, dan moet jij het niet gaan verbieden! (Deze reacties onderstrepen mijns inziens dat de communicatie op het forum nog altijd beter kan, want het is voor leden nog steeds niet duidelijk wat er van ze verwacht wordt.)

Zelf vind ik prietpraat een fijne naam voor al het geneuzel. Stamtafel als naam kan blijven voor dingen die wel met reizen te maken hebben en die van serieuzere aard zijn.

Inderdaad, mijn antwoord stond in mijn eerste reactie in dit topic en daarbij heb ik een aantal suggesties gevoegd. Jij vindt dat ik geen bijkomende vragen mag stellen, maar de algemene moderator apprecieert die suggesties. En is het niet de bedoeling om het forum beter te maken voor iedereen? Ik had mijn suggesties ook kunnen posten in dat andere topic, maar dat gaat over iets totaal anders, dus leek dit topic me geschikt.

Ze heeft dat inderdaad algemeen vermeld, maar daar stond niet echt iets concreets bij. En nogmaals: ik denk dat suggesties wel geapprecieerd worden door de moderatoren.

Ik ga er verder over zwijgen want we wijken af van het onderwerp.

tsja zeg Jenny trek jullie plan!Als ik off the record ga dan staan ze ook klaar om me er op attent te maken.Nu ik heb helemaal niets tegen Aviator verre van,maar als ze zo streng modereren,bij de ene wel en bij de andere niet,dan weet ik het wel.
groet
georges.

Allereerst vind ik dat Aviator niet off topic is.

Ten tweede: JA, ik ben het met je eens. Er wordt met verschillende maten gemeten, je weet dat ik dat al heel lang roep. Ook jij roept al sinds een jaar voor meer duidelijkheid in regels en het moderatiebeleid (sinds mijn ban in december vorig jaar), en ook Coberana heeft zich hiervoor ingezet. Maar je weet het, we moeten geduld hebben.

Het verschil met vorig jaar is echter dat er nu geluisterd wordt door de redactie, en dat mensen niet meteen verbannen worden. Dat is een vooruitgang waar we blij mee moeten zijn! En wellicht verandert er dan binnenkort ECHT wat, en is er meer duidelijkheid voor iedereen.

Sorry voor dit off topic bericht.

Laten we het inderdaad bij het desbetreffende onderwerp houden. Ik zal zometeen een nieuw topic maken met de veranderingen die gaan plaatsvinden, en waar wij mee bezig zijn.En suggesties zijn daar in welkom. Groetjes,Wendy

Als het onderwerp gaat over een nieuw sub-forum en Aviator heeft desgevraagd wat tips over hoe dit forum misschien overzichtelijk te houden, dan zijn die tips natuurlijk van harte welkom!
Ik snap volgens mij wel wat je bedoelt George, maar bij dit topic is deze extra input niet storend voor de lopende antwoorden/discussie/etc. Geen probleem dus volgens mij hoor. :wink:

Georges ,

Ik ben het volkomen met je eens, eerst dat ge -emmer over een schrijffoutje wat iedereen kan gebeuren, dan zinlose topics , wat is zinloos en nu over een naam… wat is het volgende : de smilies ? Gewoon gezwam-topic.

Groetjes lol2lol2