Voor dat je naar Turkije ging had je waarschijnlijk verwachtingen over het land. Kwamen deze verwachtingen overeen met de werkelijkheid?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Voor dat je naar Turkije ging had je waarschijnlijk verwachtingen over het land. Kwamen deze verwachtingen overeen met de werkelijkheid?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Een prachtig land, eens je er bent geweest en het reilen en zeilen kent wordt het een verslaving om er steeds terug te keren.
Een land wat zoveel te bieden heeft Vooral als je er ook vaker een rondreis doet.
En natuurijk ook een weekje of meer zon vakantie aan vast plakt of er voor weder keert.!!!
Ook als Cruise bestemming was het GEWELDIG!!!
Nee, en dit op zakelijk gebied, ondanks gerichte informatie van advocaten, officiele instellingen ( dus niet van misschien zo, of horen zeggen;;). Een corrupte boel, incl. douane. Wel goede contacten en kameraadschap met gewone inwoners, maar dubbel op uw hoede als er geld in het spel is.
Ik ken Turkije al zo een 35 jaar,heb vanaf Istanboel tot aan Alanya meerdere malen bekeken.
Ken de mensen,de cultuur en gebruiken inmiddels goed heb er ook meerdere vrienden en heb sinds 23 jaar mijn hart verpand aan
Kas,voor mij altijd thuis komen geweldige lay-back sfeer of je wordt verliefd of je haat het,ik werd er op verliefd,geweldig.
Groeten Wico Mol.
Het voldeed zeker aan de verwachtingen. Ik was al bevooroordeeld en dit kwam zeker uit, dus voor mij nooit meer.
Het is net zoals Wilco hierboven ook al schrijft. Het is hier het drukst bezochte forumdeel en aan de andere kant het land waar de meeste mensen niet meer naar terug willen.
Het is ook geen land voor je als bevooroordeeld naar toe gaat,je moet het land en cultuur begrijpen en op kunnen snuiven.
Niet iedereen moet naar Turkije wordt het veel te druk.
Hou je van Thailand moet je lekker daar naar toe gaan,groeten Wico Mol.
Als je zonder verwachtingen vertrekt en openstaat voor andere culturen kan het alleen maar meevallen, zoals bij ons het geval was.
Niet alles kan voor 100% meevallen. We kwamen al eens bedrogen uit, maar ook daar leer je uit.