Voldeed het in Australië aan je verwachtingen?

Voor dat je naar Australië ging had je waarschijnlijk verwachtingen over het land. Kwamen deze verwachtingen overeen met de werkelijkheid?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

ja ik ben er en keer of 6 geweest

Ik had geen verwachtingen. dacht het loopt wel los en hoopte dat het een fijn en mooi land was.
Nu wil ik weer terug en miss wel settelen!!!
Australie heeft mijn hart gepakt…

Dat is het gevoel dat velen krijgen. Als ik 20 jaar jonger was wist ik het wel.

He Willem,

Waarom nu niet meer dan?
Je leeft maar 1x.
Weet natuurlijk niet hoe oud je bent maar in principe moet dat niet uitmaken.
Gaan over 3 weken een hele poos rondreizen in Zuid Amerika en hebben het nu alweer over om daarna weer terug te gaan naar Australie,om dan echt het land te zien,dus de kleine wegen en niet alleen de ‘kustwegen’.

maar goed dat is een ander verhaal.

Hallo Rutger,

we hebben voor de grote Australiëreis van 2001 tot 2007 (120.000 kilometer) ons huis verkocht. Na terugkomst nieuw huis gekocht, in 2010-2011 nog een keer zes maanden geweest. Emigreren naar Australië als gepensioneerde kost heel veel geld. En als naar de 70 (eerst nog 69 gelukkig) loopt, kijk je anders tegen dingen aan. Je moet zelf voor het ziektekostenverzekering zorgen en wat als je ooit (zorg) behoeftig zou worden. Nee, we gaan best nog eens terug, maar niet voor altijd.
En als je routes of andere informaatie zoekt, meld je je maar. Of kijk om te beginnen eens op onze website rond.

Heb dat al gedaan Willem,goeie verhalen. en zie dat je het echte australie al gezien hebt.
Vind het echt een ongelooflijk prettig mooi mysterieus land.
Maar goed,eerst op t gemakje naar zuid amerika.
Hebben ook ons huis opgezegd (huurhuis) en op ons werk ontslag genomen.
Ideaal zou zijn dat we in ZA een hele tijd vrijwillgerswerk zouden kunnen doen.
We will see mate :wink:

Hoi Willem,
Heel erg bedankt voor de link naar jouw site. Wat een geweldige verslagen en heerlijk dat je schrijven als beroep had, dat merk je meteen, het leest als een trein. Ik wil april 2014 naar Sydney voor 1 maand, waarschijnlijk alleen en ga alles lezen wat jij aan informatie te bieden heb op je site. Top!
Groet,
Antoinet