Australië is een geweldige reisbestemming. Maar zou je er ook wel willen wonen? Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Mijn ouders waren een paar jaar geleden naar"De Atherton Tablelands" geweest.Hier vind je vulkanische meren, watervallen, regenwouden en vruchtbare heuvels.(echt prachtig)
Ben er wel voor te vinden om het land te doorkruisen,maar geld en tijdsgebrek zijn de 2 factoren waarom ik dit schitterend land nog niet heb bezocht.
Om later daar te gaan wonen?ik denk het niet,ben meer voor het Aziatische(rustige,mistieke,the way off living)
Ben nu al volop een huis aan het verbouwen in hartje Isan-country(TH)
Nee, ben net terug van 2 maanden Sydney en dat was helemaal te gek! Maar Australie is mij te ver weg van mijn familie en vrienden. Daarnaast kloppen daar de seizoenen niet. En ik moet zeggen dat ik Nederland best gemist heb in de tijd dat ik daar was. Ik ben dol op fietsen, drop en kaas. Dus doe mij ons platte koeienlandje maar! Australie is overigens een prachtig vakantie- en reisland! Dus terugkomen doe ik zeker!
Absoluut ! Wij hebben met het gezin 3,5 maand lang door dit schitterende land gereisd. Het klimaat, de verschillende natuur, de mensen, helemaal geweldig !
Vooral het buitenleven en de uitgestrektheid trekt ons enorm aan. Als ik de mogelijkheid zou krijgen om daar te mogen gaan werken dan zou ik daar niet over na hoeven denken en het meteen doen. Momenteel is het helaas vrij lastig om een verblijfsvergunning te krijgen. Wij gaan in ieder geval terug naar Australië !
Ja, als ik jong was ging ik daar direct naar toen en kwam nooit meer terug. Maar ja, ben opa geworden en ook dat is leuk. Dus wij gaan ieder jaar een week of 6 energie op doen. Hoewel wij altijd met een 4wd de gekste dingen doen.
Zit absoluut in de planning. Ook onze kinderen willen liever vandaag dan morgen. Maar er zijn nog wat dingen die ons nog even in Nederland houden. We wonen hier overigens ook geweldig en heerlijk vrij. Gelukkig is de visa geen probleem voor ons. Zowel mijn kinderen als ik bezitten ook de Australische nationaliteit. Voor mijn man is het eigenlijk een formaliteit, vanwege ons huwelijk en 3 kids.
:wereld:
“Het gras is altijd groener bij de buren”!
Uit ervaring weet ik dat er ook daar heel veel regeltjes gelden en dat vrienden na 25 jaar nog steeds als buitenlander worden bekeken. Ondanks dat ze 100% geïntergreerd zijn etc.
Voor vakantie is het perfect, maar wonen… nee!>>>:zon02: