Australie - 5 weken

Hallo allemaal,
Eind dec 2014 vertrekken we 5 weken naar Australie. Een lang gekoesterde wens, omdat ik er familie heb wonen. De eerste 3 weken trekken mijn vrouw en ik met zijn 2-en op en daarna vindt ze het genoeg en keert weer terug maar NL. Hoe ik de laatste weken in Australie in ga vullen is nog een ‘probleem’ om over na te denken. Alleen reizen vind ik niet zo geweldig en om me bij een reisgezelschap aan te sluiten koinkt ook niet echt uitdagend voor me. Hoewel ik met dat laatste geen ervaring heb.
Mijn familie woon even ten westen van de Blue Mountains, dus deze mountains zullen we vast bezoeken. Net als Sydney en omgeving.
Op dit forum hoop ik vooral veel inspiratie op te doen voor onze reisplannen en hoewel je in 5 weken heel Australie niet zult ontdekken, hoop ik toch veel van het land te zien. En de leuke aktieve dingen van de Aussies te beleven.
Relaxed reizen zou je het kunnen noemen met wel veel doe-dingen.

Hoi frejit,welkom op wereldwijzer!
Nou Australië spreekt tot de verbeelding van velen,dit is niet verwonderlijk, gezien het zeer gevarieerd landschap.
U vindt er zowel uitgestrekte bossen en tropische regenwouden als enorme woestijnen. Bovendien oefenen de koralen van het “Great Barrier Reef” een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit op de watersportliefhebbers.
Indien je nog op zoek bent naar meer info,dan kan je altijd een berichtje posten op het Australië Forum
Succ6 nog met de voorpret,frejit!
groet,georgessiam.