Mits Eva Air je daartoe over hebt benadert uiteraard…
Kijk hier voor meer informatie over vluchten van China Airlines:
(voor telefonisch contact met kantoor in Amsterdam 020-6461001 // voor telefonisch contact met kantoor in Thailand 66-2-250-9898)
en EVA Air:
http://www.evaair.com/html/b2c/english/
(voor telefonisch contact met kantoor in Amsterdam 020-5759166 // voor telefonisch contact met kantoor in Thailand +66-2-2696288)
Om 10.00 uur vertrokken vanuit Hua-Hin in luxe taxi op weg naar vliegveld Utapao nabij Pattaya gearriveerd omstreeks 16.00 uur kosten 5000 Bath(zou je in Nederland bijna in euro’s kwijt zijn) (tussen haakje’s) eenmaal daar ontelbare medelanders en meerdere gestrande toeristen wachten tot 20.00 uur totdat de balie van Eva Air dienst gaat doen,iedereen wil mee maar kan alleen als je voor deze vlucht geboekt staat(logisch) om 22.00 uur eindelijk door de paspoortcontrole,nu 23.00 uur met zijn allen wachten in een ruimte zonder airco totdat men met bussen vervoert wordt naar het vliegtuig als deze tenminste komt verwachte vertrek tijd 00.15 op 30-11-2008, volgens mijn ouders eens maar nooit meer iedereen is gesloopt van deze zeer vermoeiende dag,had ze nog zo geadviseerd bel Eva Air laat je vlucht omzetten totdat Suvarnabhumi weer open is lekker aan het strand met een ijsco in de hand,hopelijk zie ik ze morgen op Schiphol Airport met de zelfde aankomst tijd als gebruikelijk, Sawdeekrap.
Via de site van EVA AIR kan je klikken op travel alert daar vind je de laatste update’s over arrival and departure’s van EVA AIR met betrekking tot BR 075 of BR 076 zowel naar Taipei als vanaf Taipei met als tussenstops Dubai, Wenen, Utapao en eind bestemmingen etc.
Overigens zitten mijn ouders nog te wachten op Utapao Airport, 120 Km ten zuiden van Pattaya op transfer, het is geen pretje…hadden al onderweg moeten zijn.:mad: :slapen:
EVA AIR BR 075 herkomst Taipei verwachte aankomst tijd schiphol 11:57.
Knappe service ondanks deze chaos… Sawadeekrap.
U-tapao 29-11-2008 aangekomen om 16.00 uur op aanraden van EVA AIR, zoals aangegeven in vorige bericht een talloze mensen massa, urenlang wachten en staand zonder benodigde airco,geen personeel van EVA AIR om passagiers van informatie te voorzien, wel Thaise millitairen die mensen voorzien van drinken en eten, wat jammer genoeg was te verwachten irritatie onder toeristen die weg willen( tot handgemeen aan toe vermoedelijk chinezen ) lange rijen die zich door een 1 persoonsdeur moeten wringen met koffer en al en maar geen goede begeleiding door EVA AIR, ga daar toch maar even een klacht over in dienen. Eenmaal aangekomen op schiphol opgewacht door SBS 6 EN RTL nieuws, die het liefst al deze ellende zouden willen horen en dat weer kunnen uitzenden in hun nieuwsprogramma’s, maar zo nuchter als mijn oude heer is vertelde hij dat het allemaal goed verlopen was, geen kwaad woord over zijn en ons tweede thuisland,hopelijk komen ze er vreedzaam uit.:dag: