Vlucht van Delhi naar Kathmandu

Hallo, ik heb een vlucht geboekt naar Delhi om van daaruit naar kathmandu te vliegen. Maar de ticketen die ik hier nog nog vindt zijn al redelijk prijzig en veel vluchten zijn al volzet. weet er iemand of het goedkoper is om ze ter plaatse te boeken of weet er iemand nog goedkope sites, xxx annke

nee, het is gewoon redelijk duur om naar nepal te vliegen. Arke heeft sindskort wel een rechtstreekse vlucht maar gok dat die duurder. Je kan altijd wel kijken op airasia.com maar voor nepal zal dat niet echt helpen, denk!

Ik weet niet wanneer je gaat vertrekken. Maar boek je het bijvoorbeeld voor april heb je nu nog retours voor 168 euro. Zit je in oktober, is het idd als aardig vol en zit je rond de 300 euro. (maar ik heb ook 285,236 euro 202 euro gezien ). Ik kijk zelf altijd op www.supersaver.nl , wat soms nog weleens scheelt is de dagen waarop je vetrekt, dagen door de weeks zijn goedkoper als in het weekend.

Verblijf je eerst in Delhi, of wil je gelijk doorvliegen naar Kathmandu bij aankomst in Delhi?

ja ik ga inderdaad van 17 oktober tot 9 november en zoek een vlucht retour rond de 200€,300 is eigenlijk al veel, maar ik kan inderdaad eens proberen om door de week te vliegen, kan inderdaad wat schillen zo kan ik dan ook een paar dagen in Delhi blijven wat ook wel de moeite zal zijn, ik hoop dat ik nog iets vind bedankt groetjes anneke

Als 200 euro al veel is, dan gaat het wel heel moeilijk worden. arkefly heeft nu een aanbiedinng voor 560 euro retour en dat is al spot goedkoop. (de meeste reguliere vluchten zijn bijna 1000 euro soms)

misschien dat er stunters zijn die nog goedkoper kunnen, maar dan niet rechtstreeks en het zal misschien een paar tientjes schelen. Als je budget niet verder strekt dan 200 euro, dan adviseer ik je in de buurt te blijven en lekker naar Turkije te gaan. Vliegen is behoorlijk duur.

Ik heb in juli nog gevlogen van Delhi naar Kathmandu: retourtje ongeveer 150 euro (geboekt met www.cheaptickets.nl). Het hoogseizoen begint nu echter en in dat seizoen gaan de goedkope tickets erg hard weg. Ter plaatse kopen lijkt me daarom geen goed idee (grote kans dat je uiteindelijk veel meer kwijt bent omdat je een hogere klasse moet boeken).

Succes!

Gerard Groenland
www.lesgeveninnepal.nl
www.sharmilas.be

Ik ken je reisplannen niet, maar toch nog even een tip:

Je visum voor Nepal kun je op het vliegveld in Kathmandu aanschaffen, maar een visum voor India moet je vooraf geregeld hebben! Ter plaatse is het niet mogelijk om een visum te regelen. Ook indien je gebruik maakt van een binnenlandse vlucht (bijv. Delhi - Mumbai) tijdens je reis dan heb je een visum nodig, omdat je in Delhi van vliegveld moet verwisselen en dus door de douane moet.

Verlaat je het vliegveld in Delhi niet dan heb je ook geen visum nodig, maar vlieg je vanuit europa van of naar Delhi dan heb je vaak wel lange overstaptijden in Delhi.

Nogmaals succes!

Gerard Groenland
www.lesgeveninnepal.nl
www.sharmilas.be

ik denk dat jij mijn vraag niet goed hebt gelezen, :vak02:

Ik ken je reisplannen niet, maar toch nog even een tip:

Je visum voor Nepal kun je op het vliegveld in Kathmandu aanschaffen, maar een visum voor India moet je vooraf geregeld hebben! Ter plaatse is het niet mogelijk om een visum te regelen. Ook indien je gebruik maakt van een binnenlandse vlucht (bijv. Delhi - Mumbai) tijdens je reis dan heb je een visum nodig, omdat je in Delhi van vliegveld moet verwisselen en dus door de douane moet.

Verlaat je het vliegveld in Delhi niet dan heb je ook geen visum nodig, maar vlieg je vanuit europa van of naar Delhi dan heb je vaak wel lange overstaptijden in Delhi.

Nogmaals succes!

Gerard Groenland
www.lesgeveninnepal.nl
www.sharmilas.be
[/quote]

hey Gerard bedankt voor de tips, ik vroeg het mij al af hoe het met de visums zat, ik heb ondertussen na lang zoeken nog een goedkoop ticketje kunnen vinden, via een reisbureau van ginder voor zo’n 140€, hopen dat dit dan ook echt in orde komt, zo blijft het weer een beetje spannend,ik zie er al naar uit>>>
groetjes annke

Zo das niet verkeerd,
Ja ik zat het zelfde te denken als die andere, als je in India eruit wil zit je met je visum. Maar het is hierboven al uitgelegd. En inderdaad volgens mij heeft hij je vraag niet goed gelezen. Met wie vlieg je dan van Delhi naar kathmandu?