Vliegen van Kathmandu naar Delhi

Ik ga van januari tot juni reizen in Azie en ik ga o.a. ook naar India en Nepal. Vanuit India ga ik dan over land Nepal in (naar Pokhara voor het Annapurnacircuit!) maar mijn vlucht terug naar A’dam is vanaf Delhi. Kent iemand goedkope maatschappijen die van Kathmandu naar Delhi vliegen? ZOu ik dat beter al hier kunnen boeken of kan dat ook ter plekke? En heeft iemand hier ervaring met het over land reizen van India naar Nepal?
Alvast bedankt!

oo haha ik lees nu net dat er al een keer een topic hierover is geplaatst! Nou ja alle aanvullende info is welkom!

mijn ervaring is, dat je in Kathmandu zelf heel goed vluchten kan boeken
wij wilden naar bangkok, in het hoogseizoen, met feestdagen en hebben een ticket kunnen regelen binnen afzienbare tijd en voor een goede prijs.

ik zou niet te veel vantevoren vastleggen en gewoon terplekke kijken wat het beste uit komt. ik kan je niet helpen met overland, maar het is heel goed mogelijk, dat weet ik wel…

igg succes en veel plezier!

Wie weet er dan of je vanuit Kathmando op het vleigveld een nieuw visum voor india kan kopen om via delhi weer terug te kunnen naar nederland (als je al een half jaar in india bent geweest en om visum reden door reist naar nepal).
zou dat als je per trein of iets dergelijks reist dit ook bij de grens kunnen doen?

Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij hierbij helpen? (mijn internet speurtocht heeft nog niets opgeleverd)

Alvast bedankt, gr kuona

Hoi,

Ik heb een ticket geregeld bij tunafish van kathmandu naar delhi, kostte 94 euro.De vluchten van delhi naar kathmandu zijn snel vol. Dus zou als ik jou was het wel vastleggen. Anders moet je over land terug en dan is geen pretje. Ik zit nu in kathmandu 2 weken en blijf hier nog 2 maanden. Visum India is hier prima te regelen. Je moet het van tevoren regelen heb ik vernomen.

Succes!