Hallo,
Wij zijn van plan om in oktober 3,5 weken te gaan reizen naar India en Nepal.
We willen naar New Delhi vliegen en dan vanuit daar richting Nepal reizen in 1 week. Is dit te doen en is het een mooie route?
Vervolgens willen we een vlucht boeken van Kathmandu naar Delhi. Kunnen we problemen verwachten met een enkele ticket?
Alle info is welkom! Zijn er nog goede tips of info wat betreft visa?
Hoi,
Ik ga zelf half september tot eind oktober naar Nepal en India (6 weken). Ik vind 6 weken eigenlijk al wat aan de korte kant om 2 landen te bezoeken, laat staan 3.5 maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Als je ze allebei wilt doen zou ik aanraden om een ticket te boeken met een andere aankomst- en vertrekplaats. Wij vliegen van Amsterdam naar Kathmandu en terug vanaf Delhi. Was nog goedkoper dan een retourtje Kathmandu ook. Ik zou dus iig kijken of dat voor jullie misschien ook een optie is, dan hoef je iig niet een bepaald traject 2 keer te doen, das zonde van je tijd.
Succes!
Hoi hoi,
Ik ga volgende week 3 weken naar India en ben ook van plan om eerst naar Kathmandu te reizen voor een week (niet echt de beste tijd, ik weet het) Maar ik heb een goede site gevonden voor vliegtickets: www.makemytrip.com, daar kun je gewoon een enkeltje boeken, geen probleem!
Groetjes olga
Of je doet zoals wij:
Wij vliegen op Delhi, gaan daar dan zo vlug mogelijk weg, mss doen we een stad aan ten Westen van Delhi –> Agra (gewoon een halve dag) –> Varanasi –> naar de grens met Nepal –> Chitwan National Park (enkele dagen) –> Kathmandu, de hele route met het openbaar vervoer. We twijfelen nog of we tussen Chitwan en KTM naar Pokhara gaan (hebben we mss niet genoeg tijd voor). Maar vanuit KTM nemen we op onze voorlaatste dag dan het vliegtuig richting Delhi (ticketje kost rond de 80-90 euro dacht ik). Dan hebben we nog 1 dagje om Delhi te verkennen…
Via Govolo.nl kost een ticketje KTM-Delhi maar 70 euro (!!) met Jetairways (71 met air sahara), wij vliegen op 23/9. Die website is echt een aanrader voor goedkope vliegtickets btw!>>>
Tja die prijzen zijn wel interessant. Zelf heb ik echter zeer slechte ervaringen met dit Govolo (Go Voyages in Belgie). Tickets geboekt en betaald, die dan achteraf geannuleerd werden. Ondertussen beloven ze een nieuw voorstel te zullen doen, maar dat is er nooit gekomen. Heb dan maar geboekt via Airstop, was 50 eur duurder maar wel goeie service, en blijkbaar is Airstop wel lid van een of ander Garantiefonds, waardoor ik beter beschermd ben wanneer de vliegtuigmaatschappij over kop zou gaan.