In december trekken mijn vriend en ik door India en Nepal. Heeft er iemand een goeie tip waar we goedkope vliegtickets (Kathmandu-Delhi) online kunnen boeken?
Andere tips over deze landen zijn eveneens welkom.
tip: al mag air india mogelijk goedkoper zijn… Ik zou nooit meer met ze vliegen. SLechte service, vaak vertraging.
Jet airways is goed, maar ook kingfisher vliegt sinds kort en is gerenomeerde maatschappij.
Misschien nog een tip : Herbevestig je vlucht meermaals. Vluchten naar Delhi vanuit Kathmandu worden frequent overbooked. Kom zeker op tijd naar het vliegveld om in te checken.
En als je het in kunt passen in je route is de vlucht Varanasi-Kathmandu korter en goedkoper.
Tickets kun je beter in het land zelf boeken(bij een agency) en niet online scheelt toch vaak een euro of 15/20.
Die tickets zijn in Kathmandu op elke straathoek/guesthouse te verkrijgen. Ik ben zelf van kathmandu naar Varenassi (aanrader!) gevolgen en terug van Delhi naar Kathmandu. Heb daar in totaal iets van 250 euro of dollar (dat weet ik niet meer ) voor betaald dacht ik…
Nog een Tip, bedenk van te voren hoe je ongeveer door India wil reizen. Als je beperkt de tijd hebt kan het verstandig zijn niet tweemaal op/van Delhi te vliegen maar een andere plaats te kiezen. Qua kosten zal dat niet veel uitmaken.
Suc6!