Hallo,
ik ben aan het kijken voor website waar ik de vlucht delhi kathmandu kan boeken. Helaas zijn bijna alles site die ik tot nu toe gevonden heb voor Indiers of amerikanen. weten jullie misschien de juiste site, waar je als nederlander gewoon kunt boeken? En waar de prijzen niet zo hoog zijn… ik denk aan Air Sahara en Jet Air. De prijzen die ik gevonden heb waren rond de 160 euro retour. Hopelijk kan ik het nu ergens boeken!
Op de eigen site van Jet Airways heb ik gewoon een ticket Colombo-Mumbai kunnen boeken, zonder beperkingen qua woonland enzo. Zelfde prijs als Jet ticket op andere sites. Dus probeer maar eens…
Is het inmiddels gelukt om een vlucht te boeken van Delhi naar Kathmandu? Ik ga zelf 30 september en wil ook graag van Delhi naar Nepal vliegen dus als je iets hebt gevonden zou ik dat graag horen.
www.spicejet.com!
vanaf 7 okt vliegen bieden ze het traject Delhi-Kathmandu aan!
voor enkele vlucht van Kathmandu naar Delhi bvb. kost het slechts 40 eur! (net zelf geboekt, met VISA!):wereld:
Even een reply op wtw:
Wij waren idd van plan deze vlucht in een agency te boeken ter plekke…
MAAR: (en dit gaat nu wel over de omgekeerde vliegrichting Katmandu-Delhi)
eerder deze week ging ik in de Indian VISA Application center te Brussel mijn visum aanvragen, en om recht te hebben op een double entry visum (welke je nodig hebt als je tijdens de reis in India ook nr Nepal en terug wil), dan moet je dit bewijzen, ons geval moesten we het vluchtticket kunnen voorleggen.
Ze hebben mij dus naar huis gestuurd met de opdracht eerst de vlucht Kathmandu-Delhi te boeken, en dan terug te keren voor een double entry visum.
Blijkbaar is deze maatregel pas zeer recent in voege getreden.