begin mei ga ik voor 18 dagen naar nepal. ben echter al een tijdje aan het zoeken voor een goedkoop ticket t(ten hoogste 800 euro all inclusive. heeft er iemand tips hiervoor?
frank
Je kunt kijken op www.wereldwijzer.nl/vliegtickets voor een overzicht van websites waar je prijzen van vliegtickets kunt vergelijken. Hoe later je boekt hoe duurder ze worden! Laat je nog even weten wat het geworden is? Succes!
Dit las ik vandaag op een ander nepal-forum:
Vanmorgen het bericht doorgekregen dat Singapore airlines met ingang van 1 april rechtstreeks via Amsterdam/Singapore naar Kathmandu vliegt.
Kosten: 850,- euro excl. tax
vorig jaar in kathmandu sprak ik iemand die een rondreis bij shoestring geboekt had omdat die goedkoper was dan een vliegticket los boeken. die persoon is in nepal deels zijn eigen weg gegaan omdat hij er familie had zitten…
Hoi ! Ik denk dat je het beste via Delhi kan vliegen… Austrian airlines goede ervaringen mee, 740 vanaf Amsterdam naar Delhi, en dan zo goedkoop mogelijk naar Kathmandu vliegen of een leuke rondreis van maken… Of Swiss airlines gaat ook… Je kan ook via de Emiraten etc vliegen… Gulf air staat ook goed bekend volgens mij…
Succes
Groetjes Sabrina
Ticket gevonden ,bedankt voor de info.
Na vele uren,dagen te zoeken heb ik uiteindelijk bij worldticket een retourtje amsterdam-KTM via londen/delphi geboekt voor 824 euro(tax included). duur maar goedkoper vinden zat er niet meer in 10mei-30mei
zijn er nog rugzakkers in mei in nepal
bye frank
Hoi!
Ik kan echt iedereen aanraden om via Delhi naar kathmandu te reizen.
Vanaf Amsterdam naar delhi is het vanaf ongeveer 600 euro (incl tax).
Ligt eraan welke luchthaven dichterbij is voor jou, maar vertrek vanaf Brussel is vaak nog goedkoper: Goed zoeken en je vind ze vanaf 500-550 euro (incl. tax).
Dan een vlucht van Delhi naar Kathmandu, rond de 100 euro (incl. tax).
Maak er dan meteen gebruik van om Delhi te bezichtigen, is Zóóóóóó de moeite waard!
Zo heb je wel een retourvlucht naar Kathmandu (incl tax) voor minder dan 700 EURO!
Doen!
Veel plezier en groetjes,
Robin
en het visum voor india dan? dat moet je er nog wel bijop tellen
ik denk dat het echt een goede tip is als je tijd zat hebt, maar als je in 2 a 3 weken nepal wilt bezoeken, dan lijkt het me verstandiger om net wat meer te betalen, dan ben je tenminste wel in 1x op de juiste bestemming!!
Waar heb jij je ticket Delhi- kathmandu geboekt? Ik zoek nog een goedkope ticket maar kan niet goedkoper dna 198 euro vinden voor oktober.
Of kun je gewoon daar boeken?