Hoi,
weet er iemand hoe ik het voordeligst naar kathmandu kan reizen?
Het maakt niet echt uit vanaf waar ( londen, amsterdam, parijs, brussel)
als het maar de voordeligste formule is.
alvast bedankt
Hoi,
weet er iemand hoe ik het voordeligst naar kathmandu kan reizen?
Het maakt niet echt uit vanaf waar ( londen, amsterdam, parijs, brussel)
als het maar de voordeligste formule is.
alvast bedankt
hey,
ik heb een ticket genomen vanaf hongkong (Dragon airlines) retour naar kathmandu, toch nog wel meer dan 700 euro. in hongkong zelf kun je waarschijnlijk de goedkoopste tickets vinden, als ik daar een veel goedkopere vind, kan ik het ticket die ik nu heb helemaal annuleren.
dus het beste is in hongkong/bangkok/dehli/vanuit waar je naar kathmandu gaat, een goedkoop ticket te zoeken,
veel succes iig:)
Maaike
Goedkope tickets naar Nepal kan je boeken bij Biman Bangladesh AIrlines. Nadeel is dat ze niet vliegen vanuit Nederland, maar bvb Brussel. Zijn ook niet de meest nieuwe vliegtuigen, maar ze komen er wel. Voor het iets betere werk kom je al snel uit bij Gulf Air of Qatar Airways.
Het nadeel is dat Nepal maar door een handjevol maatschappijen aangedaan wordt en tickets relatief duur zijn. Zo rond de 700 a 800 euro iclusief tax ben je wel kwijt.
Nederlandse maatschappijen vliegen niet meer op Nepal. Martinair is er in 2005 mee opgehouden.
Groetjes,
Arnoud
Hoi;
Biman vliegt al enkele jaren niet meer vanaf Brussel.
Er zijn nog mogelijkheden vanaf oa.Brussel, Amsterdam enz om via Delhi te reizen.
In Delhi dien je dan over te stappen naar een vlucht naar Kathmandu.
Andere routes zijn via de Golf [Gulf Air, en Quatar airways], vertrek vanaf Amsterdam of Frankfurt.
Inderdaad heel erg jammer dat er niet meer gevlogen wordt zoals Transavia en Martinair dat deden, was echt super!
Vroeg boeken kan zeer de moeite waard zijn.
Meer tips nodig, mail gerust!
M.vr.gr
Frank.
ja of je vliegt naar delhi en reist dan naar nepal met de trein/bus e.d. India is niet duur en zo zie je ook nog wat van het land.
Hallo,
Kan iemand mij vertellen of je zelf een retourticket( Delhi-Kathmandu) in Delhi kunt kopen? grtz Paul