Vlucht niet aanwezig op schiphol site

Ik vertrek overmorgen naar bourgas in Bulgarije. Ik heb het vluchtnummer en de tijden al binnen. Maar als ik op de site van schiphol ga kijken bij vertrek is mijn vlucht nergens te vinden voor aankomende donderdag. Nu heb Ik even verder gekeken en voor volgende week staat hij er al wel op. Hoe kan dit :$? Bij voorbaat veel dank

Wat zou het vluchtnummer moeten zijn? Voor de 21e kom ik twee vluchten naar Burgas tegen: CND 493 en HV 569. Op andere data zijn er er wel andere vluchtnummers van dezelfde airlines. Hier krijg je een mooi overzicht, zoeken op “Burgas”.

Mocht je vluchtnummer daar echt niet bij staan, dan zou ik toch even met de airline bellen. Mogelijk dat er sinds het moment van boeken wat veranderd is en je nu wellicht omgeboekt bent naar een ander vluchtnummer?

Die andere vluchten heb ik inderdaad ook zien staan. Mijn vluchtnummer is FB7038 en zou op 21-08-2014 om 22:30 moeten vertrekken. Het probleem is dat het geboekt is via een reisbureau en dat ik dus ook niet weet welke vliegmaatschappij het is

Even googlen leert dat dat vluchtnummer hoort bij de vlucht van bulgaria air van Amsterdam naar Burgas.

Ik vraag me af, zonder vervelend te willen doen, naar welk antwoord je op zoek bent? De eerste hit op google is Bulgaria Air en het reisbureau kun je bellen.