Heb zojuist een vlucht gevonden voor € 598 per persoon naar Madagaskar. Dat is erg goedkoop, maar wel in maart, regenseizoen en cyclonen volgens mij. Wil al jaren naar dit land, maar zou het jammer vinden als ik de helft misloop omdat parken, wegen niet begaanbaar zijn.
Juiste beslissing om nu te boeken of wachten op een aanbieding voor mei o.i.d.?
Parken en wegen zijn wel begaanbaar whoor. Zo ernstig is het niet. Je hebt kans op een cycloon, maar dat is ook maar heel klein en nooit over heel Madagascar. Het is een heel groot land! Je kan niet naar Tsingy de Bemaraha, want die weg is dan wel heel slecht rond deze tijd en nog onbegaanbaar, maar verder is alles prima te doen. Ik ben net op vakantie geweest naar het Oosten en er was geen regen en heerlijke dagen aan het strand gehad. Als het regent is het vaak pas op het eind van de middag en de parken bezoek je het best vroeg in de ochtend als de dieren nog wakker zijn en actief. Het kan ook wel de hele dag regenen, vooral in het regenwoud, maar dat kan net zo goed ook in droog seizoen.
Voor een prijs van een ticket zo goedkoop (Je betaald vaak het dubbele in het hoog seizoen) zou ik gewoon in Maart komen.
Inmiddels niet meer beschikbaar, maar was bij KLM via de eigen site. Mijn man heeft uiteindelijk niet tijdig akkoord gekregen voor vakantie, dus was de prijs inmiddels weer gestegen. Wachten op de volgende aanbieding.