ik wil deze zomer naar madagaskar.
wie heeft hier ervaring mee?
waar kan ik bijvoorbeeld een betaalbare vliegticket vinden? wie wil er mee?
Hoi,
Ik zou ook graag naar Madegaskar gaan, maar ik weet alleen dat tickets heel duur zijn.
Wanneer wil je gaan?
Dag,
Samen met een vriendin heb ik vanaf half augustus tot half oktober 2006 door Madagaskar getrokken. Het hangt van je budget, de tijd en je interesses hoe je het aanpakt. Wij hebben met rugzak en openbaar vervoer gereisd. Gevlogen met Air Madagaskar. Was het goedkoopst en je krijgt 40% korting op binnenlandse vluchten. Zelfs 50% als je het in nederland regelt maar dat ging ons te ver. Je weet immers nooit waar je wanneer bent.
Mocht je meer willen weten, mail of bel gerust. [EMAIL=“pitavdwerf@hotmail.com”]pitavdwerf@hotmail.com
Tel:o344620567 /0655717289
Petra v.d. Werf
Hallo Karel,
Ik ben vorig jaar ook naar Madagaskar geweest en zeker de moeite waard. het goedkoopste is het om te vliegen via Paris. het goedkoopste is om via het internet een ticket te boeken bij Air France (via hun eigen site) van Paris naar Madagaskar. Ik ben toen met de Thalys naar Paris gegaan, was ook niet duur. Daar heb ik met openbaar vervoer gereisd en in hostels geslapen, is nog erg goedkoop.
Zou best nog een keer naar Madagaskar willen maar dan naar het Noorden. Mocht je nog meer mensen vinden dan ga ik graag mee,
succes groet Paula