Vlucht CX270

Bedankt voor je reactie, was erg benieuwd wat er uit zou komen.
Overigens beschikt het toestel waar jij mee gaat vliegen over veel beenruimte. Dus no stress.

heb het inderdaad gezien maarja men wil altijd beter en beter :stuck_out_tongue:

het gaat vast en zeker helemaal goed komen ! :slight_smile:

Meestal zijn de plaatsen met veel beenruimte helemaal niet aantrekkelijk. Er zijn veel mensen die de extra ruimte gebruiken om gymnastiekoefeningen te doen of er is aan de raamkant een nooduitgang of er zijn in de directe omgeving toiletten. Bovendien moet je je dan behelpen met een uitschuiftafeltje en beeldscherm. Je moet wel extreem lang zijn om niet comfortabel in normale seats de vlucht uit te kunnen zitten.
Ik heb gevlogen met diverse internationale luchtvaartmaatschappijen maar er was er geen een bij die reden gaf tot problemen v.w.b. de beenruimte.
Binnenlandse vluchten uitgezonderd.

Ik heb dit weekend een last minute naar Bali geboekt via OAD. En het is inderdaad zo dat je dan geen stoelen kan reserveren bij Cathay Pacific. Oad kan wel voorkeur opgeven …

In het verleden boekte ik vaak mijn tickets los of via NRV reizen en Kras. In deze gevallen was direct telefonisch reserveren bij Cathay Pacific wel mogelijk.

Vlucht CX 270 wordt trouwens weer uitgevoerd met de Airbus A340. Het laatste stukje Hong Kong –> Bali nog wel met de 747-400