Vlucht boeken bij Lion Air

Ik heb een binnenlandse vlucht vanuit België geboekt bij Lion air. Ik krijg helaas geen bevestigingsmail en ook de e-tickets worden mij niet gemaild. Nu weet ik echter niet of dit van mijn rekening gaat of er gewoon iets mis gelopen is met de boeking;
Ik heb een mail naar Lion air gestuurd met deze vraag maar krijg helaas geen respons.
heeft iemand dit ook al meegemaakt?
groetjes

Voor zover ik weet, kun je alleen met een Indonesische rekening bij Lion Air boeken. Het geld zal dus niet worden afgeschreven.

Lion Air vluchten zitten zelden vol. Zelf boek ik mijn tickets pas als ik al in Indonesie ben. Wel zo makkelijk.

Lion Air heeft helaas geen al te beste naam in de reiswereld.
Voorbeeld: Ticket 2 dagen van tevoren gekocht en betaald en dan gaat de geplande vlucht zomaar zonder waarschuwing vooraf niet door!
Probeert u morgen of eind v/d week nog maar eens was het antwoord dat wij konden krijgen. Gelukkig voor ons was er ook een Amerikaans zeer ervaren reiziger die ervoor heeft gezorgd dat wij tenminste ons geld terug kregen.
O ja, de reden van het niet vertrekken was “te weinig passagiers” logisch toch?>>>

Je kan in Bali bij een goed reis buro ten alletijde een ticket boeken , alsof je een bus kaartje koopt.
doe dat zelfs regelmatig : Den Pasar - Jakarta +/_ 50 E ,enkel reis

Of je een ticket kunt verkrijgen, hangt er sterk van af op welke dag je wilt vliegen. Er zijn veel nat. feestdagen in RI en vaak wordt e.e.a. (net zoals in NL) tot “lange weekenden” gebrugd. En, binnen de 240 miljoen inwoners van Indonesie zijn er heel veel die reizen met het vliegtuig. Dat zijn ook mensen die vooruit plannen en de vluchten op /rond die periodes zitten dan allemaal vol.

Daarom, voor mensen met een bepaald tijdschema (vakantiegangers) en / of geen zin om te moeten wachten tot er een vlucht gaat: Boek je binnenlandse vliegtickets vooruit. Er zijn voldoende mogelijkheden, ook vanuit NL, via bijv. :
http://ticketindonesia.info/nl/index.php

Eén keer vooruit geboekt in NL. Is stukken duurder dus Nooit meer.
Mocht je in Kuta zijn ga naar HS reis buro, schuin t.o Mall Discovery.
Heb dat niet 1x maar wel 8 of meer xx gedaan.
Corecte behandeling en nooit problemen gehad
Suc6