Lion Air

Hallo,
kan iemand me helpen om binnenlandse vluchten met Lion air te reserveren? Ik weet dat je normaal een indonesische Visa ofzo nodig hebt
Ik zou met deze maatchappij willen vliegen ivm de vluchturen.

hopelijk krijg ik een oplossing want volgende week vertrek ik al
alvast bedankt
Dieter.:dag:

Heeft niets uw visa te maken.

Lion Air accepteert inderdaad bij on-line boekingen alleen betaling middels een door een Indonesische bank-instelling afgegeven credit-card of betaling via Internet bankieren middels een Indonesische bank. Maar, daar kom je pas achter als je alles ingevuld hebt, de tickets gevonden hebt, de passagier gegevens ingevuld, etc., etc.

In uw geval wordt het nog iets lastiger omdat een credit-card betaling uitgesloten is, omdat de kaart-houder niet zal meereizen en dit is verplicht door Lion Air (en deze cc moet bij inchecken getoond worden). Alleen een on-line betaling per bank of contante betaling bij een reisbureau / Lion Air agentschap is dus nog mogelijk.

Maar, geen probleem: U kunt uw Lion Air tickets opgegeven bij http://ticketindonesia.info/nl/index.php en deze kunnen e.e.a. vast nog voor u regelen.

1 like

Hi… gaaf hoe jij snel en kundig de info doorspeelt! Ik ga voor t eerst naar indonesie en vlieg op jakarta en moet nog een binnenvlucht naar Bali gaan regelen. Waar regel jij dat …als je iets regelt?

bye

Ik woon en werk in Indonesie / Bali, heb ook Indonesische bankrekeningen en credit cards en kan dus gewoon “on-line” bestellen.

In uw geval kunt u bijv. gebruik maken van de website http://ticketindonesia.info/nl/index.php
om de geschikte tickets uit te zoeken en te laten kopen.

Je kunt ook een binnenlandse Lionair vlucht boeken bij Perama Tour (www.peramatour.com). Klik op ‘other services’ en dan op ‘domestic flight reservation’. Ik ben zelf bij deze Indonesische tour operator gekomen door de Lonely Planet en heb sindsdien al enkele malen gebruik gemaakt van hun shuttle service op Bali.

ik regel mijn vluchten meestal via Gita Bali tours and travel , zij komen zelf gratis te tickets brengen als je in de buurt logeert